natha Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Noen som bruker / har brukt dette preparatet - er dere i såfall fornøyde? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ettervirkninger Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Brukte det i 6 uker. Trappet opp og trappet ned svært forsiktig. Måtte slutte pga bivirkninger. Hadde elektirske sjokk gjennom hodet i 3 mndr etter at jeg tok siste tablett. Tok så mye krefter at det på ingen måter var verdt forsøket for min del. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sylvian Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har brukt Efexor mot depresjon i 1 år, hadde bare positiv virkning på meg. Den tok vekk de tyngste nedturene, og flatet samtidig ut oppturene. Følte meg litt for følelsesløs iblant, men alt i alt var jeg bare glad til over å slippe de utrolig tunge stundene jeg ofte hadde. Måtte slutte fordi jeg ble gravid, og nedtrappingen gikk også helt fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.