Gjest Vinteren Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei, jeg har to totalt forskjellige spørsmål: 1. Jeg har kjøpt ei Lee-bukse som jeg VAR superfornøyd med, men nå er det blitt slapp i lårene. Dersom jeg syr den inn der den er blitt for stort, vil den da bare fortsette å vie seg ut? 2. Kan noen anbefale en god selvbruningskrem for ansiktet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillili Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Natusan selvbruningskrem som er kombinert fuktighetskrem og selvbruning er kjempegod 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinteren Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Natusan selvbruningskrem som er kombinert fuktighetskrem og selvbruning er kjempegod Ja, jeg har hørt det, men jeg får fort kviser av andre fuktighetskremer enn den jeg bruker. Derfor tenkte jeg at skulle kjøpt en jeg kan smøre på bare en gang i uka......? Kjøpte en sist uke, prøvde den ut på legge. Er glad for at jeg ikke tok den i ansiktet, for å si det sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 bruker Dior selvbruningskrem, den har vært testvinner mange år. kjempefornøyd spm.nr2; den vil nok ikke vie seg ut videre nei, er vel et maks-punkt den kan vie seg ut..men vil nok fortsatt variere i størrelse når den er nyvasket og gått med et par timer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.