Gå til innhold

To rare spørsmål

Gjest Vinteren

Anbefalte innlegg

Gjest Vinteren

Hei, jeg har to totalt forskjellige spørsmål:

1. Jeg har kjøpt ei Lee-bukse som jeg VAR superfornøyd med, men nå er det blitt slapp i lårene. Dersom jeg syr den inn der den er blitt for stort, vil den da bare fortsette å vie seg ut?

2. Kan noen anbefale en god selvbruningskrem for ansiktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vinteren

Natusan selvbruningskrem som er kombinert fuktighetskrem og selvbruning er kjempegod

Ja, jeg har hørt det, men jeg får fort kviser av andre fuktighetskremer enn den jeg bruker. Derfor tenkte jeg at skulle kjøpt en jeg kan smøre på bare en gang i uka......? Kjøpte en sist uke, prøvde den ut på legge. Er glad for at jeg ikke tok den i ansiktet, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

bruker Dior selvbruningskrem, den har vært testvinner mange år. kjempefornøyd

spm.nr2; den vil nok ikke vie seg ut videre nei, er vel et maks-punkt den kan vie seg ut..men vil nok fortsatt variere i størrelse når den er nyvasket og gått med et par timer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...