Gjest Hjelp meg!! Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Så var det på an igjen.. Julegaver!! Kjempe gøy når man vet hva man kan kjøpe,men til dem som har alt... Hva finner man på?? Er helt tom for ideer.. Hva kjøper man til sin kjære,som har det meste?? Klær er kjdelig...Vi jenter er enkle,alt som glitrer duger,men til en mann?? Noen gode forslag noen?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 parfyme, smykke, armbånd, gavekort, data/playstation spill.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Akkurat som jenter liker alt som glitrer, liker gutter alt som går på strøm eller batterier. Hva som helst, mp3-spiller, playstation, togbane, drill, spikerpistol... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelp meg!! Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Akkurat som jenter liker alt som glitrer, liker gutter alt som går på strøm eller batterier. Hva som helst, mp3-spiller, playstation, togbane, drill, spikerpistol... Takk for svar,men det er det som er problemet.. Han har alt av dippedupper... Han er 43 år,og liker ikke playstation o.l.. Har alt av verktøy,liker ikke smykker o.l. Kunne tenkt meg å virkelig overraske med en spa weekend for par eller noe lignende..Hvor som helst,men må være skikkelig romantiskt:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelp meg!! Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 parfyme, smykke, armbånd, gavekort, data/playstation spill.. Han digger aksjer,he he... Kanskje jeg skulle kjøpe noen til ham:) Noen med litt inside information på aksjemarkedet her,he he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Menn blir hypnotisert av batteridrevet verktøy. Kjøp en sånn. Den lille Bosch-skrutrekkeren med lithiumcelle. Men når det skal brukes så er batteriet flatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Han digger aksjer,he he... Kanskje jeg skulle kjøpe noen til ham:) Noen med litt inside information på aksjemarkedet her,he he hehe det hadde vært noe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hva man kjøper til de som har alt? Ingenting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trultemor26 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 En haug flax-lodd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Takk for svar,men det er det som er problemet.. Han har alt av dippedupper... Han er 43 år,og liker ikke playstation o.l.. Har alt av verktøy,liker ikke smykker o.l. Kunne tenkt meg å virkelig overraske med en spa weekend for par eller noe lignende..Hvor som helst,men må være skikkelig romantiskt:) Ah.. Tror du han ville like spa da? Hva med en gokartweekend, golf, et eller annet guttete? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noen ting Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx En dvd/en sesong av en serie(Deadwood)/kaffe og sjokolade. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.