Gå til innhold

noen som har hatt lignende?

Anbefalte innlegg

Gjest mamo t to

for to uker siden tok jeg en angrepille. dette var da rundt eggløsning..

fikk beskjed at mensen da kunne komme ganske kjapt eller at det da kunne gå litt tid før mensen kom...alt ettersom hvordan kroppen reagerer på den.

vel...sku liksom ha mens nå,men har ikke fått den.

for tre dager siden trodde jeg at jeg fikk den,men det var vel mest på papiret og slik har det vært til i dag.

har hatt festeblødning tidligre og detta kan minne litt om det.

i sted da jeg var på do var det ikke noe i det heletatt bortsett fra litt tykt slim med røde spor i.

kan det være at pillen ikke har fungert på meg? og at dette var en festeblødning??

er liksom ingen andre som kan svare på denne tiden...

hadde kun sex den dagen for 2uker siden. før det var før mens igjen så jeg kan ikke ha blitt gravid før denne siste gangen

men det som tynger meg mest er vel dette slimet med røde spor i seg...hva kan dette være?

det var ikke sånn kjempe mye og det luktet ikke.

litt gjennomsiktig lysgul..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255570-noen-som-har-hatt-lignende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...