Gå til innhold

Det knaser og bråker i leddene mine

Gjest knaseguri

Anbefalte innlegg

Gjest knaseguri

Jeg har i det siste lagt merke til at det knaser, knepper og bråker sånn i leddene mine. Alt fra skuldrene, nakken, albuene, håndleddene, fingrene, knærne, anklene - kort sagt det knaser og knirker i hele kroppen. Gjør jeg en liten bevegelse med hodet, knaser det i nakken. Gjør jeg en liten bevegelse med en skulder, knaser det.

Albuene er vonde etter at jeg har holdt noe i hendene, f.eks. løftet en bærepose med varer. Da klarer jeg ikke å bøye albuen med en gang, uten at jeg gjentatte ganger må tøye og bøye armen forsiktig for å kunne ta av meg jakka. Det gjelder begge armene.

Jeg trener vannaerobic fem timer i uka, så jeg er i ganske god form selv om jeg sliter med ekstra kilo. Leddene mine har aldri vært sånn før, og jeg synes jeg blir verre i kaldt og vått vær. Er det normalt med så mye bråk fra leddene, eller bør jeg tenke på å få det undersøkt nærmere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...