Gjest knaseguri Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har i det siste lagt merke til at det knaser, knepper og bråker sånn i leddene mine. Alt fra skuldrene, nakken, albuene, håndleddene, fingrene, knærne, anklene - kort sagt det knaser og knirker i hele kroppen. Gjør jeg en liten bevegelse med hodet, knaser det i nakken. Gjør jeg en liten bevegelse med en skulder, knaser det. Albuene er vonde etter at jeg har holdt noe i hendene, f.eks. løftet en bærepose med varer. Da klarer jeg ikke å bøye albuen med en gang, uten at jeg gjentatte ganger må tøye og bøye armen forsiktig for å kunne ta av meg jakka. Det gjelder begge armene. Jeg trener vannaerobic fem timer i uka, så jeg er i ganske god form selv om jeg sliter med ekstra kilo. Leddene mine har aldri vært sånn før, og jeg synes jeg blir verre i kaldt og vått vær. Er det normalt med så mye bråk fra leddene, eller bør jeg tenke på å få det undersøkt nærmere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.