Frøken Pryd Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 For en kjiip dag dette ser ut til å bli... Det er drittvær ute. Jeg har mensen og de vondter og det som følger med. Jeg er så og si blakk. Flammen kan ikke treffe meg i kveld likevel. Grrr.....jeg tror jeg blir deppa av dette asså. Noen oppmuntringer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du kler godt på deg, går på butikken og handler inn følgende: - God, enkel middag. - Brus. - Godteri. - Noen blader og en god film. - Ibux. Når du kommer hjem, så tar du en varm dusj, kler på deg pysj-tøy og putter i deg litt ibux. Deretter setter du deg til rette i sofaen med godteri, brus og blader. Senere i kveld slenger du middagen i ovnen og ser filmen du leide 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Lag deg noe sunt, godt og billig, legg en varmeflaske på magen, kryp under teppet, og se på deal or no deal. I kveld er det mannlige modeller ;D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du kler godt på deg, går på butikken og handler inn følgende: - God, enkel middag. - Brus. - Godteri. - Noen blader og en god film. - Ibux. Når du kommer hjem, så tar du en varm dusj, kler på deg pysj-tøy og putter i deg litt ibux. Deretter setter du deg til rette i sofaen med godteri, brus og blader. Senere i kveld slenger du middagen i ovnen og ser filmen du leide Oj, det var enda diggere enn mitt forslag. Er i samme situasjon som henne, så jeg hiver meg på =D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topprun Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du kler godt på deg, går på butikken og handler inn følgende: - God, enkel middag. - Brus. - Godteri. - Noen blader og en god film. - Ibux. Når du kommer hjem, så tar du en varm dusj, kler på deg pysj-tøy og putter i deg litt ibux. Deretter setter du deg til rette i sofaen med godteri, brus og blader. Senere i kveld slenger du middagen i ovnen og ser filmen du leide Og dette var en god nok grunn for meg til å avlyse julebord ikveld ) Hørtes ut som en drømme-kveld dette ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pryd Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Du kler godt på deg, går på butikken og handler inn følgende: - God, enkel middag. - Brus. - Godteri. - Noen blader og en god film. - Ibux. Når du kommer hjem, så tar du en varm dusj, kler på deg pysj-tøy og putter i deg litt ibux. Deretter setter du deg til rette i sofaen med godteri, brus og blader. Senere i kveld slenger du middagen i ovnen og ser filmen du leide Høres ut som en god ide. Har forresten en pose svenskegodis som jeg skulle ha med på besøk i kveld egentlig. Den spiser jeg nok opp. Tror forresten jeg skal bestille meg frisørtime også, så jeg får klippet meg så snart jeg får lønn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Oj, det var enda diggere enn mitt forslag. Er i samme situasjon som henne, så jeg hiver meg på =D Ja, jeg har ganske lyst til det samme selv *snufser og hoster* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pryd Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Lag deg noe sunt, godt og billig, legg en varmeflaske på magen, kryp under teppet, og se på deal or no deal. I kveld er det mannlige modeller ;D Varmeflaske på magen var lurt. Det hadde jeg glemt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Og dette var en god nok grunn for meg til å avlyse julebord ikveld ) Hørtes ut som en drømme-kveld dette ) Ja, det er verdens beste lørdagskveld om man ikke er helt i form Jeg skal i alle fall avlyse middagsgjester til fordel for dette, siden jeg er passe syk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Høres ut som en god ide. Har forresten en pose svenskegodis som jeg skulle ha med på besøk i kveld egentlig. Den spiser jeg nok opp. Tror forresten jeg skal bestille meg frisørtime også, så jeg får klippet meg så snart jeg får lønn. Bestille frisørtime er nok lurt, da har du noe å se fram til. Og du skal se du drar gutter så snart du får klipt deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pryd Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Bestille frisørtime er nok lurt, da har du noe å se fram til. Og du skal se du drar gutter så snart du får klipt deg Hehe - ja, jeg syns også det var en god ide Joda, for tiden er det vel bare 1 spesiell jeg har lyst til å få ekstra oppmerksomhet fra - men det skader ikke å få litt positiv tilbskemelding fra andre heller da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topprun Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ja, det er verdens beste lørdagskveld om man ikke er helt i form Jeg skal i alle fall avlyse middagsgjester til fordel for dette, siden jeg er passe syk *Smiler godt* "Passe syk"Den likte jeg veldig ) I dag er jeg akkurat passe syk til å bytte ut julebord til en drømme-kveld ) Problemet er bare det at jeg er i kjempe form i dag ) Så får kjenne godt etter om ikke jeg også kan få til litt mens smerter ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest At noen har det værre? Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 At noen har det enda værre? - grisevær ute - krangla alvorlig med mannen, og han bare stakk - er hjemme med fem unger, og prøver å se glad ut selv om jeg gråter inni meg - helt tomt på alle kontoer og en svær bunke med regninger og purringer i hylla Neida... Ta det som en koselig innedag. Fyr i ovnen, og ta på noen gode tøfler. Senk deg ned i en stol med en god bok og nyt stillheten :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 At noen har det enda værre? - grisevær ute - krangla alvorlig med mannen, og han bare stakk - er hjemme med fem unger, og prøver å se glad ut selv om jeg gråter inni meg - helt tomt på alle kontoer og en svær bunke med regninger og purringer i hylla Neida... Ta det som en koselig innedag. Fyr i ovnen, og ta på noen gode tøfler. Senk deg ned i en stol med en god bok og nyt stillheten :-) Uff, stakkars deg :/ Kjip lørdag. Får håpe dagen i morgen blir bedre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest At noen har det værre? Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Uff, stakkars deg :/ Kjip lørdag. Får håpe dagen i morgen blir bedre Får håpe det, ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du kler godt på deg, går på butikken og handler inn følgende: - God, enkel middag. - Brus. - Godteri. - Noen blader og en god film. - Ibux. Når du kommer hjem, så tar du en varm dusj, kler på deg pysj-tøy og putter i deg litt ibux. Deretter setter du deg til rette i sofaen med godteri, brus og blader. Senere i kveld slenger du middagen i ovnen og ser filmen du leide Høres ut som et kjempeforslag. Bortsett fra, at om det skulle vært til meg, så hadde jeg måttet kutte ut brus og godteri. Jeg blir inmari salt- og sukkersugen når jeg skal ha mensen. Men om jeg lar meg falle forfristelsen og spiser det, så blir menssmertene mangedoblet. Så da gjelder det å dytte godteriene innerst i skapet og glemme dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.