keinstein Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 "Hei, mitt navn er Kornelia. Jeg har ikke ansikt, for jeg døde i en brann for tre år siden. Hvis du ikke sender denne videre til 10 andre, kommer jeg inn på ditt værelse i aften og stirrer på deg. Jeg ser ut som en treåring med rødt hår uten ansikt. Jeg kommer til deg hver natt. Du har 7 minutter til å sende videre." Ikke videre artig å skremme barn på denne måten. Godt gjort av en 3-åring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvem sender slikt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Hvem sender slikt? Stort sett barn. Jenter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hadde jeg glemt ut Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har hørt om det før, men hvem sender slike sms'er? Har du fått en? Jeg lurer på om jeg fikk den på fransk eller noe en gang. Fra ukjent nummer...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har hørt om det før, men hvem sender slike sms'er? Har du fått en? Jeg lurer på om jeg fikk den på fransk eller noe en gang. Fra ukjent nummer...... Ei ti år gammel jente fikk den. Mammaen ble ikke særlig blid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Stort sett barn. Jenter. De skulle hatt god gammeldags juling! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 De skulle hatt god gammeldags juling! http://shurl.org/XOhoF 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 http://shurl.org/XOhoF Det er nokså ille. Men det er vel noen som gnir seg i hendene nå, tenker jeg. Dette er jo big buisness for teleselskapene. Små barn som i redsel sender til 10 andre barn, som igjen sender til ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Det er nokså ille. Men det er vel noen som gnir seg i hendene nå, tenker jeg. Dette er jo big buisness for teleselskapene. Små barn som i redsel sender til 10 andre barn, som igjen sender til ... Siden de kommer fra ulike avsendere, kan det ikke stoppes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg fikk den av søstera mi for noen mnd siden, gjett om jeg ble sur. Har ikke sett noe til Kornelia ennå, er nesten litt skuffa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Siden de kommer fra ulike avsendere, kan det ikke stoppes. Det er nok ikke lett, nei. Men man må i allefall gjøre barna oppmerksomme på at det ikke kommer til å hende noe dersom de ikke videresender. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg fikk den av søstera mi for noen mnd siden, gjett om jeg ble sur. Har ikke sett noe til Kornelia ennå, er nesten litt skuffa. Skulle gjerne hilst på en slik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Skulle gjerne hilst på en slik. Hun er nok ikke så pratsom siden hun ikke har ansikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Hun er nok ikke så pratsom siden hun ikke har ansikt. Egentlig så tror jeg ikke hun har noe som helst. At folk går igjen er greit, men klær? Kan klær gå igjen? Dvs de gamle malerskjortene jeg brente, kan de dukke opp igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg fikk også den sms'ene for en stund tilbake. Den er ekkel og jeg fatter ikke at folk gidder å finne på sånne tullete ting, den er ihvertfal IKKE morsom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Den der var ekkel, spesielt med tanke på at den sendes rundt til unger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Den der var ekkel, spesielt med tanke på at den sendes rundt til unger. Barn er sårbare slik. De har ikke alle forutsetninger for å vite at det ikke er sant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Barn er sårbare slik. De har ikke alle forutsetninger for å vite at det ikke er sant. Stemmer det. Jeg hadde blitt vettaskremt hvis jeg hadde fått noe sånt som 10åring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ørkelgødda Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Siden hun døde for tre år siden og går igjen som den treåringen hun var, er hun altså blitt 6 år nå......... Likevel godt gjort å skrive sms ikke alle 6 åringer som klarer det . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siriil Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Den der var hos meg for over ett år siden men siden jeg er voksen ble jeg ikke skremt, (kansje så små barn ikke burde ha mobil) :-) men jeg får haugevis med "kjede sms" som f.eks.. "det sitter syv engler på ..bla..bla..og du er en av dem..bla..bla..etc..send viderer til ..så..og så..mange.. venner (og ofte en i retur til avsender) så skal de skje noe hyggelig..bla..bla. Og den type sms IRRITERER meg noe inn i granskauen :-( veldig koselig med en liten hilsen fra en venn (og gjerne ett lite vers i ny og ned), men denne slags hilsen syns jeg er bare dumt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.