keinstein Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Min mening er : litt finurlig, men tradisjonell profethumor. Jeg har ikke noe i mot det, men tegneren burde vært brent levende fyrt opp med tegningene sine, mens han roper på nåde mens flammene slikker opp rundt han. Så var det familien hans, og alle kioskdamene som har solgt heftet, og alle som har kjøpt det... og... og... http://shurl.org/nwFtB 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Klart det støter enkelte - og pent er det ikke - men i ytringsfrihetens navn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Klart det støter enkelte - og pent er det ikke - men i ytringsfrihetens navn... I gudens navn, så er det kun tegneren som skal stå til ansvar på dommens dag. De religiøse vil ikke passe sine egne saker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg syns den var morsom jeg da... (har til og med lagret den på pc'en...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg syns den var morsom jeg da... (har til og med lagret den på pc'en...) Det er den slengete stilen til han norske standupen med skjegget fra Torsdagsklubben. Hva heter han? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er den slengete stilen til han norske standupen med skjegget fra Torsdagsklubben. Hva heter han? Gjertsen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Gjertsen? Med litt lenger hår, blir han en utmerket Jesus/profet. Da Jesus hang på korset sa han med svak stemme: døh - Johannes! Jeg kan se huset ditt herfra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Med litt lenger hår, blir han en utmerket Jesus/profet. Da Jesus hang på korset sa han med svak stemme: døh - Johannes! Jeg kan se huset ditt herfra! *flire* Forresten, hvem passer best til å spille jesus da, Thomas Gjertsen eller Christer Falck? Begge har håret og ansiktet til det egentlig. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 *flire* Forresten, hvem passer best til å spille jesus da, Thomas Gjertsen eller Christer Falck? Begge har håret og ansiktet til det egentlig. :-) En parodi-Jesus må være slengete og litt travel, geskjeftig og ukonsentrert. Bry seg med alt og mase. Gjerne snuble og knuse ting. Et formidabelt rotehue som aldri skjønner alvoret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 En parodi-Jesus må være slengete og litt travel, geskjeftig og ukonsentrert. Bry seg med alt og mase. Gjerne snuble og knuse ting. Et formidabelt rotehue som aldri skjønner alvoret. Da er vel svaret Thomas Gjertsen. :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlepungen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg ikke det var noe morsomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Da er vel svaret Thomas Gjertsen. :-D En helt ubrukelig og surrete Jesus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg ikke det var noe morsomt. I grunnen ikke. Det er fryktelig kjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.