Gå til innhold

Humor - er dette morsomt?

keinstein

Anbefalte innlegg

Min mening er : litt finurlig, men tradisjonell profethumor.

Jeg har ikke noe i mot det, men tegneren burde vært brent levende fyrt opp med tegningene sine, mens han roper på nåde mens flammene slikker opp rundt han. Så var det familien hans, og alle kioskdamene som har solgt heftet, og alle som har kjøpt det... og... og...

http://shurl.org/nwFtB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det støter enkelte - og pent er det ikke - men i ytringsfrihetens navn...:)

I gudens navn, så er det kun tegneren som skal stå til ansvar på dommens dag. De religiøse vil ikke passe sine egne saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var morsom jeg da...

(har til og med lagret den på pc'en...)

Det er den slengete stilen til han norske standupen med skjegget fra Torsdagsklubben. Hva heter han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjertsen?

Med litt lenger hår, blir han en utmerket Jesus/profet.

Da Jesus hang på korset sa han med svak stemme: døh - Johannes! Jeg kan se huset ditt herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med litt lenger hår, blir han en utmerket Jesus/profet.

Da Jesus hang på korset sa han med svak stemme: døh - Johannes! Jeg kan se huset ditt herfra!

*flire*

Forresten, hvem passer best til å spille jesus da, Thomas Gjertsen eller Christer Falck? Begge har håret og ansiktet til det egentlig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flire*

Forresten, hvem passer best til å spille jesus da, Thomas Gjertsen eller Christer Falck? Begge har håret og ansiktet til det egentlig. :-)

En parodi-Jesus må være slengete og litt travel, geskjeftig og ukonsentrert. Bry seg med alt og mase. Gjerne snuble og knuse ting. Et formidabelt rotehue som aldri skjønner alvoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En parodi-Jesus må være slengete og litt travel, geskjeftig og ukonsentrert. Bry seg med alt og mase. Gjerne snuble og knuse ting. Et formidabelt rotehue som aldri skjønner alvoret.

Da er vel svaret Thomas Gjertsen. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...