Gå til innhold

Jeg bretter klær----

flisa

Anbefalte innlegg

---- og tar jevnlig te-pauser - kan dere tenke dere noe verre enn å brett klær? -når en egentlig har for lite skapplass og ungene maser om noe hele tiden.

*drikker te*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• keinstein

8

• nanna

4

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Brette klær? Helt ukjent.

Stappe heter det.

Syklus: klær på, klær av, i skittentøykurv, i vaskemaskin, tørke, i kurv, klær på.

Skap og skuffer er sjelden i bruk.

Det kalles ad hoc metode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brette klær? Helt ukjent.

Stappe heter det.

Syklus: klær på, klær av, i skittentøykurv, i vaskemaskin, tørke, i kurv, klær på.

Skap og skuffer er sjelden i bruk.

Det kalles ad hoc metode.

Men ikke for 5 personer a gett!

De hadde aldri funnet egne sokker, strømpebukser etc. om jeg ikke la det på plass....det hadde blitt krig om morran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke for 5 personer a gett!

De hadde aldri funnet egne sokker, strømpebukser etc. om jeg ikke la det på plass....det hadde blitt krig om morran.

Flytt for deg sjøl :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Det er en oppgave jeg utsetter i det lengste. Som oftest blir de bare liggende på vaskerommet etter at de er vasket, og vi plukker rene klær derfra. Kjeeeedelig arbeid! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en oppgave jeg utsetter i det lengste. Som oftest blir de bare liggende på vaskerommet etter at de er vasket, og vi plukker rene klær derfra. Kjeeeedelig arbeid! :P

Ja -og vi som har kombinert bad og vaskerom -hender at vi må hive det vi har lagt pent OPPÅ vaskemaskina og trommelen - i kurvstolen på soverommet - og smeller igjen døra -når vi skal ha besøk -og så later jeg som jeg ikke ser det før jeg legger meg.

Høres jo ut som jeg lider av noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må kombineres med tv titting i sofaen! Da er det helt ok.

Ja, grynt -jeg står på soverommet og legger hauger med brettet tøy på strykebrettet - for ryggen, og legger i skaper og skuffer når det er fullt-

Skulle hatt MP3-spiller -hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig skaffet meg masse skapplass, men det hjalp ikke noe på (den manglende) iveren over klesbretteoppgaven, gitt. :/

Ikke si sånn da . for jeg trøster meg med at det kommer til å bli orden - bare vi får større hus - hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Ja -og vi som har kombinert bad og vaskerom -hender at vi må hive det vi har lagt pent OPPÅ vaskemaskina og trommelen - i kurvstolen på soverommet - og smeller igjen døra -når vi skal ha besøk -og så later jeg som jeg ikke ser det før jeg legger meg.

Høres jo ut som jeg lider av noe...

Jeg har i så fall den samme sykdommen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Ja, grynt -jeg står på soverommet og legger hauger med brettet tøy på strykebrettet - for ryggen, og legger i skaper og skuffer når det er fullt-

Skulle hatt MP3-spiller -hehe

Ta med deg strykebrettet foran tv'n da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesvask og det som hører til er min favoritt-husarbeidsyssel. Vi sorterer rett i dunker, og når dunken er full går den rett i maskinen. Når maskinen har vasket det rent, tørker jeg det i trommelen som står oppå vaskemaskinen. Når trommelen har tørket det, hiver jeg det i den store kurven som står oppå trommelen. Når kurven begynner å bli full, tar jeg den med inn foran TV-n og bretter mens jeg ser på TV. Da merker jeg jeg nesten ikke at jeg gjør det!

Den verste jobben er å bære de ferdige stablene opp og forsøke å få plass i skapene. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...