Gå til innhold

Hvem har lyst på grandis? :D

Caloni Makaroni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grandiosa sluttet jeg å spise i protest når den helvetes "respekt for grandiosa"-reklamen og sangen kom. Jeg har sverget på å aldri hverken kjøpe eller spise grandiosa igjen.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandiosa sluttet jeg å spise i protest når den helvetes "respekt for grandiosa"-reklamen og sangen kom. Jeg har sverget på å aldri hverken kjøpe eller spise grandiosa igjen.

For å ikke snakke om 'Love huuuurts' ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å ikke snakke om 'Love huuuurts' ;o)

Det er jo en klassiker, så den irriterer meg ikke i det hele tatt-

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en klassiker, så den irriterer meg ikke i det hele tatt-

"........................................."

Synes den passet bedre i yoghurt-reklamen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den passet bedre i yoghurt-reklamen jeg.

Det er jeg enig i, ut i fra at ingenting bra/kult/etc. passer sammen med grandiosahelvetet :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn når de hadde avstemning om de skulle beholde Grandiosa med kjøttdeig og løk eller peperoni?

Folk stemte som gale (forstå det den som kan) og brukte penger på det. Så fant Stabburet ut at de skulle beholde begge typene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNA-sjekke musehalen?? Hva nå i all verden de skal gjøre det for...

Aha! Dette er en mus fra Hansen-slekten. De holder vanligvis til i Ibsens gate...

Så går de dør til dør og spør om de kjente ham, om de vet hva han skulle den dagen, om han var med flere, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha! Dette er en mus fra Hansen-slekten. De holder vanligvis til i Ibsens gate...

Så går de dør til dør og spør om de kjente ham, om de vet hva han skulle den dagen, om han var med flere, osv.

Rene skjære muse-csi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn når de hadde avstemning om de skulle beholde Grandiosa med kjøttdeig og løk eller peperoni?

Folk stemte som gale (forstå det den som kan) og brukte penger på det. Så fant Stabburet ut at de skulle beholde begge typene...

Det var ikke nok til å få meg til å sverge den hellige eden den gang, men jeg stemte ikke heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

DNA-sjekke musehalen?? Hva nå i all verden de skal gjøre det for...

De må finne ut hvilken av de haleløse musene på Grandiosafabrikkene som er eier av halen, selvsagt. Bare på den måten kan den rette musen straffes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må finne ut hvilken av de haleløse musene på Grandiosafabrikkene som er eier av halen, selvsagt. Bare på den måten kan den rette musen straffes ;)

Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Hmm, er akkurat på tur på butikken og grandis sto (!) på innkjøpslista...

Det er vel ikke store sjansen for at det hender to ganger på rad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Enn når de hadde avstemning om de skulle beholde Grandiosa med kjøttdeig og løk eller peperoni?"

Hæ?? Var det ordentlig avstemning? Jeg trodde den reklamen bare var tull jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...