Caloni Makaroni Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Tror jeg drøyer'n, gitt http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1545741.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ææææsj. Tror jeg holder meg til min hjemmelagede jeg gitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Grandiosa sluttet jeg å spise i protest når den helvetes "respekt for grandiosa"-reklamen og sangen kom. Jeg har sverget på å aldri hverken kjøpe eller spise grandiosa igjen. "..........................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Æsj. Enda en grunn til ikke å kjøpe papp-pizza. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det var dødsdommen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Grandiosa sluttet jeg å spise i protest når den helvetes "respekt for grandiosa"-reklamen og sangen kom. Jeg har sverget på å aldri hverken kjøpe eller spise grandiosa igjen. "..........................................." For å ikke snakke om 'Love huuuurts' ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 For å ikke snakke om 'Love huuuurts' ;o) Det er jo en klassiker, så den irriterer meg ikke i det hele tatt- "........................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 DNA-sjekke musehalen?? Hva nå i all verden de skal gjøre det for... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hmm, er akkurat på tur på butikken og grandis sto (!) på innkjøpslista... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er jo en klassiker, så den irriterer meg ikke i det hele tatt- "........................................." Synes den passet bedre i yoghurt-reklamen jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Synes den passet bedre i yoghurt-reklamen jeg. Det er jeg enig i, ut i fra at ingenting bra/kult/etc. passer sammen med grandiosahelvetet :-) ".........................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Grandiosa sluttet jeg å spise i protest når den helvetes "respekt for grandiosa"-reklamen og sangen kom. Jeg har sverget på å aldri hverken kjøpe eller spise grandiosa igjen. "..........................................." Enn når de hadde avstemning om de skulle beholde Grandiosa med kjøttdeig og løk eller peperoni? Folk stemte som gale (forstå det den som kan) og brukte penger på det. Så fant Stabburet ut at de skulle beholde begge typene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 DNA-sjekke musehalen?? Hva nå i all verden de skal gjøre det for... Aha! Dette er en mus fra Hansen-slekten. De holder vanligvis til i Ibsens gate... Så går de dør til dør og spør om de kjente ham, om de vet hva han skulle den dagen, om han var med flere, osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Aha! Dette er en mus fra Hansen-slekten. De holder vanligvis til i Ibsens gate... Så går de dør til dør og spør om de kjente ham, om de vet hva han skulle den dagen, om han var med flere, osv. Rene skjære muse-csi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Enn når de hadde avstemning om de skulle beholde Grandiosa med kjøttdeig og løk eller peperoni? Folk stemte som gale (forstå det den som kan) og brukte penger på det. Så fant Stabburet ut at de skulle beholde begge typene... Det var ikke nok til å få meg til å sverge den hellige eden den gang, men jeg stemte ikke heller :-) "..........................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 DNA-sjekke musehalen?? Hva nå i all verden de skal gjøre det for... De må finne ut hvilken av de haleløse musene på Grandiosafabrikkene som er eier av halen, selvsagt. Bare på den måten kan den rette musen straffes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Rene skjære muse-csi. Hihi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 De må finne ut hvilken av de haleløse musene på Grandiosafabrikkene som er eier av halen, selvsagt. Bare på den måten kan den rette musen straffes Hahaha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Hmm, er akkurat på tur på butikken og grandis sto (!) på innkjøpslista... Det er vel ikke store sjansen for at det hender to ganger på rad 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Enn når de hadde avstemning om de skulle beholde Grandiosa med kjøttdeig og løk eller peperoni? Folk stemte som gale (forstå det den som kan) og brukte penger på det. Så fant Stabburet ut at de skulle beholde begge typene... "Enn når de hadde avstemning om de skulle beholde Grandiosa med kjøttdeig og løk eller peperoni?" Hæ?? Var det ordentlig avstemning? Jeg trodde den reklamen bare var tull jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.