Mary Poppins Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har lyst på is med hjemmelaget sjokoladesaus ikveld, men hver gang jeg lager sjokoladesaus så stivner den på isen, og det vil jeg ikke at den skal gjøre. Hvordan lager dere sjokoladesaus? Jeg har pleid å bare smelte sjokolade og ha i fløte. Hjelper det hvis jeg bruker kokesjokolade? Mener å ha prøvd det også men at det fortsatt stivnet. Hmmm.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest millit Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Her er en god variant....nemlig å lag en pakke med sjokoladepudding...altså en sånn liten pakke...litt mindre vann/melk oppi som det står på oppskrift...kok opp...hell den over isen...herlig...smaker varm sjokoladepudding/saus på vanlije is :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Her er en god variant....nemlig å lag en pakke med sjokoladepudding...altså en sånn liten pakke...litt mindre vann/melk oppi som det står på oppskrift...kok opp...hell den over isen...herlig...smaker varm sjokoladepudding/saus på vanlije is :-) Hmm jeg er ikke noe spesielt glad i sjokoladepudding så jeg er ikke helt sikker på om det vil falle i smak her. Men takk for tipset likevel :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnie1365380407 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hmm jeg er ikke noe spesielt glad i sjokoladepudding så jeg er ikke helt sikker på om det vil falle i smak her. Men takk for tipset likevel :-) Jeg pleier å blande kokesjokolade og smør...mmmm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Her er vår favoritt! Ta en pakke vaniljesaus og lag den etter oppskriften på pakken. Når den koker opp hiver du en plate kokesjokolade oppi!! Nam! Den stivner ikke,blir bare litt tykkere. Kan anbefales!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.