amber sun Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Et egentlig ubetydelig spørsmål, men hvorfor stemmer aldri tidene på pakken på f eks grøtris? 15 min grøtris, javel. Etter 15 minutter er riskornene fortsatt småharde, og melken er ganske flytende rundt. kanskje noen liker grøten sånn, men skal ikke grøt være grøt og ikke riskorn med melk rundt? Bare for å ha det sagt, det gjør ikke meg noe om jeg har gryta på kokeplata en halvtime altså, men de kunne da godt ha skrevet på en litt riktigere tid. ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Heeeeelt enig! Det samme skjer hos meg, altså! Ganske teit! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Den der grøten sluttet jeg å kjøpe, for den var jo langt fra ferdig etter 15 min. Jeg kjøpte til og med en ny pakke for å sjekke om det ble samme resultat. Og det ble det! Nå holder jeg meg til den sorten som skal koke fra 40 min til 1 time. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Markedsføringslovens §2 - tilfelle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kjøp 5-minutters - den er ferdig på 10!! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Kjøp 5-minutters - den er ferdig på 10!! ;-) haha, godt poeng! Får gjøre det neste gang. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest usjamei Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kjøp 5-minutters - den er ferdig på 10!! ;-) men så smakern høgg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er det samme med 6 minutters spagetti. Prøv 20 min så kanskje... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Markedsføringslovens §2 - tilfelle. Kanskje en sak for Tv2 hjelper deg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er det samme med 6 minutters spagetti. Prøv 20 min så kanskje... 5-minutters makaroni må iallfall koke i 10 minutter hvis den ikke skal være hard. :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kanskje en sak for Tv2 hjelper deg. :-) Det er upraktisk med feil tilberedningstider. Hvis du kjøper produktet for første gang, og skal lage mat, så er 15-20 minutter forsinkelse ganske irriterende mye. Jeg kjøpte en ovn som skulle prestere 1500 watt, men den ga bare 1500 watt halvparten av tida siden den slo av og på automatisk hver 5. minutt uansett hvor kaldt det var. Da det ble virkelig kaldt ute, måtte jeg ha to ovner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er det samme med 6 minutters spagetti. Prøv 20 min så kanskje... Når ble jeg blandet inn i denne grøtrispraten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaJo Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Min erfaring er at det meste som skal være "ferdig" på x antall minutter alltid tar lengre tid. Bare lurerier det der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Godt spørsmål - som jeg selvfølgelig ikke har svaret på ) Men har du prøvd Fjordland risgrøt? Den er veldig god synes alle her hos meg, og varmes i mikro'n på 3 minutter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Godt spørsmål - som jeg selvfølgelig ikke har svaret på ) Men har du prøvd Fjordland risgrøt? Den er veldig god synes alle her hos meg, og varmes i mikro'n på 3 minutter. Nei, den har jeg ikke prøvd. Den er sikkert mye dyrere...men sikkert god og. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 For ikke å snakke om ertestuing på pose. De koketidene stemmer ALDRI! Du kan jo servere grøten som sånn gammeldags melkesuppe, riktignok med litt harde korn. 30 minutters Toro-grøt tar faktisk bare 30 minutter, mener jeg å huske. Du kan jo gå over til den - tar ikke noe korter tid, men koketidsangivelsen er i alle fall noenlunde rett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ja, og så står det kanskje at det er til tre porsjoner mens det egentlig er til to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.