Gjest yeah, that's right Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 I tilfelle - hva? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest herpa av herpes Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Herpes, selv om jeg kun har og har hatt en partner, snakk om uflaks da :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Been there... Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ja, kjønnsvorter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Herpes, selv om jeg kun har og har hatt en partner, snakk om uflaks da :-( Det skal alltid gå over de "snille"..:-) Kjenner folk som har ubeskytta sex hele tiden - og slipper unna med alt..Det er så urettferdig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt av ditt og litt av datt Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ikke noen sykdommer a la syfilis og klamydia heldigvis. Men min forrige partner smittet meg med kjønnsvorter og herpes. Har aldri utbrudd lenger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaJo Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeah, that's right Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ikke noen sykdommer a la syfilis og klamydia heldigvis. Men min forrige partner smittet meg med kjønnsvorter og herpes. Har aldri utbrudd lenger Hvor mange (kjønnsvorte-)utbrudd hadde du? Hvor lang tid tok det før det gikk over? Tok du tiden til hjelp, eller gjorde du noe med det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nei, det kan jeg ikke skryte på meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har hatt klamydia, og hadde nok hatt det en god stund før det ble oppdaget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt av ditt og litt av datt Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvor mange (kjønnsvorte-)utbrudd hadde du? Hvor lang tid tok det før det gikk over? Tok du tiden til hjelp, eller gjorde du noe med det? Jeg hadde en kjønnsvorte. Den måtte taes bort hos legen. Ikke noe vondt. Bare blir penslet på noe greier som gjør at den forsvinner. Har aldri fått tilbake kjønnsvorter. Men det ligger latent i kroppen så en kan faktisk smitte andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nei. Ei venninne fikk det av en fyr engang. Hun ringte og fortalte det til ham. Han lo bare, for _det_ visste han jo. Dårlig gjort! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det skal alltid gå over de "snille"..:-) Kjenner folk som har ubeskytta sex hele tiden - og slipper unna med alt..Det er så urettferdig.. *rekke opp hånda* =p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klamydia visstnok Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klamydia visstnok Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 ja og kjønnsvorter (ikke utbrudd) Og jeg har bare hatt TO faste partnere, ene er jeg nå gift med. Hvor uheldig kan man bli? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeah, that's right Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 og kjønnsvorter (ikke utbrudd) Og jeg har bare hatt TO faste partnere, ene er jeg nå gift med. Hvor uheldig kan man bli? Hvordan vet du at du har det når du ikke har hatt utbrudd (kjønnsvorter)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klamydia visstnok Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvordan vet du at du har det når du ikke har hatt utbrudd (kjønnsvorter)? Tok vevsprøve og fikk vite det på den måten. Er under oppfølging, ettersom det kan føre til livmorhalskreft. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ...jeg lever! Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 ...syfilis og gonoré - herpes 1 og 2 og 3, men.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeah, that's right Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 ...syfilis og gonoré - herpes 1 og 2 og 3, men.... Yeah right... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.