Gjest Hei33 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har begynt i gruppeterapi hvor jeg lærer utrolig mye bra! Jeg har fått et veldig positivt inntrykk av opplegget. Dette er faktisk noe som funker for meg! Samtidig har jeg latt være å droppe innom dette forumet så ofte som jeg pleide før. Når jeg i kveld sitter og leser diverse innlegg, føler jeg ikke lenger den samme "dragningen" og interessen. Jeg hører liksom ikke til her lenger. Jeg føler meg så frisk! Håper det varer. Motivasjonen til å bli frisk er stor. Jeg har jo to barn og ta meg av, og jeg vil/skal være oppegående og sterk for dem! Ønsker for alle som sliter her at de skal komme seg ut av det! Definer en motivasjon, finn et mål, og kjemp for å nå det! Beste hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikkja Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kjempe bra for deg, ikke noe bedee enn det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.