Gå til innhold

Hvilken kjendis ligner du?

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Må jeg laste inn bilde?

Det blir for krevende i en sådan stund.

Men jeg er helt sikker på at jeg ville fått opp en vakker en....naturligvis... :)

sunnie1365380407
Skrevet

Må jeg laste inn bilde?

Det blir for krevende i en sådan stund.

Men jeg er helt sikker på at jeg ville fått opp en vakker en....naturligvis... :)

Ja, må laste inn bilde. Er kjempemorsomt... Morsomt å prøve med flere bilder og se om de samme dukker opp hver gang:)

Skrevet

Så teit....det eneste som er likt er jo at kjendisene holder hodet på nøyaktig samme måte på de bildene jeg prøvde av meg selv.

sunnie1365380407
Skrevet

Så teit....det eneste som er likt er jo at kjendisene holder hodet på nøyaktig samme måte på de bildene jeg prøvde av meg selv.

hvem ble det da?

Skrevet

hvem ble det da?

Husker ikke hva de het, hadde ikke hørt om dem før.

Skrevet

Husker ikke hva de het, hadde ikke hørt om dem før.

ha ha ha

Prøvde et bilde av min sønn på 1 år og da fikk jeg Mariah Carey.

Skrevet

Nå har jeg fått Sammi Cheng (80%) med to helt forskjellige bilder. Så da ser jeg vel asiatisk ut selv om jeg er helnorsk... :-)

sunnie1365380407
Skrevet

85% på Helena Christensen.

Oi, oi :)

Skrevet

Jeg er visstnok dobbeltgjengeren til Alyssa Milano. Gubben er John Cusack og ungene Jena Malone, Dakota Fanning og Gwyneth Paltrow!

Skrevet

Minstemor på to år var visst en tro kopi av Cliff Richards....

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg fikk mange..Men fikk 66% på bl.a. Sarah Michelle Gellar..:)

Gøy..:)

Skrevet

85% på Jennifer Lopez..

.................

Nei, det ble feil. Åja. Nå skjønte jeg det. Pepsi reklame. Hey guys, need a ride. Hehe.

Skrevet

Kelly Brook (75%) Vet ikke hvem dama er, jeg, så jeg må nok google litt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...