Iron Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har opplevd at en person som betyr mye for meg har endret sin personlighet etter seponering av Cipralex. Fra å være omsorgsfull og hensynsfull til å bli likegyldig og kynisk. Personen har brukt Cipralex 5 mg i døgnet for sin depresjon og har sluttet uten samråd med behandlende lege. Er disse personlighetsforandringene vedvarende eller vil de være forbigående? Og evt. hvor lang tid vil det ta før denne personen er tilbake til sitt sanne jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest for det tror ikke jeg Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det kan jo tyde på at vedkommende har sklidd tilbake slik h*n var FØR medisineringen startet. Og at h*n fungerte bra på medisiner? Kanskje det var det du mente også? Og ikke at en personlighetsforandring fant sted pga at vedkommende har vært medisinert, altså at det er medisinenes feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.