Gjest Violsa Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 vant ausjon på kjempebra billetter. Så nå ble jeg glad ; ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zanina Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 ÅÅÅ så flott! Hvor vant du de hen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violsa Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 ÅÅÅ så flott! Hvor vant du de hen? på qxl. Jeg vant de ikke. Betalte dyrt ;( ..men men..håper det blir verdt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zanina Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 på qxl. Jeg vant de ikke. Betalte dyrt ;( ..men men..håper det blir verdt det. Hun er stilig den dama! Det blir nok kjempekult. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violsa Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hun er stilig den dama! Det blir nok kjempekult. ja..blir dritkult. det er ikke før i mars da. Så er en stund til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg skal også på konsert med Dolly! Fikk billetter i bursdagssgave! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.