Gå til innhold

Det var det

Frøken Pryd

Anbefalte innlegg

Jaja, da var det over gitt.

Jeg ble likevel invitert til "flammen" i går kveld, han ringte og spurte om jeg ville komme en tur.

Vi så film og koste oss, og så kom praten...

Det begynte med at jeg burde finne meg en som ikke var drittsekk, en som ikke kom til å såre meg osv. Han fortalte litt om ting som hadde skjedd tidligere osv...

Så jeg sa at det virket som han prøvde å få meg til å trekke meg ut av dette, i stedet for å bare fortelle meg at han vil trekke seg.

Etter litt frem og tilbake så sa han da - da skal jeg gjøre det lett for deg, og trekke meg ut selv, før det går så langt at jeg sårer deg.

Også kom det en del "floskler" som "det er ikke deg - det er meg", "du er for god for meg" og sånne ting.

Jaja, etter hvert kom han også inn på at han ikke helt var kommet over ei som hadde ditcha han ca 1 mnd før han traff meg. Så kom han med at han ikke hadde de riktige følelsene for meg, at noe manglet.HAn sa også at han var redd for å binde seg. SÅ sa han at han kom til å angre på dette....

Jaja, den egentlige grunnen vet jeg ikke helt, men jeg var ikke helt uforberedt på at dette kom til å skje. Han har vært veldig "opp og ned". Ene dagen kjempesøt, skriver søte meldinger, ringer og kommer på besøk osv. Neste dag kan han være kjølig og nesten ikke svare på mine meldinger og iallefall ikke ville treffes(ikke tid osv).

Så - det er vel like greit at det ble avslutta før det i det hele tatt starta. Men det er jo litt trist også da....for jeg har jo blitt ganske betatt av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd, men du skal prise deg lykkelig for at han faktisk sier i fra på et tidlig tidspunkt i forholdet.

Joda, det er sant det... Det hadde nok endt med sorg uansett sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trist og lei meg i dag

Dette var som å lese om meg selv den siste tiden. Men det er bra denne mannen din var mann nok til å ta det opp med deg og avslutte på en skikkelig måte, ikke bare feige ut og gå under jorda slik min har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var som å lese om meg selv den siste tiden. Men det er bra denne mannen din var mann nok til å ta det opp med deg og avslutte på en skikkelig måte, ikke bare feige ut og gå under jorda slik min har gjort.

Jada, det var jo fint av han og gjøre det på en ordentlig måte.

Å bare "synke i jorden" er ganske dårlig gjort da. Det hadde jeg blitt både lei meg og sint av.

Nå er jeg jo ikke sint - han var jo ærlig og avslutta på en OK måte.

Lurer på om jeg skal "glemme" å levere tilbake boken jeg har lånt av han...hehe...

Han tørr vel ikke etterspørre den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...