Gjest tussipia Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Har tenkt å be behandleren min søke meg til traume avd, om den er blitt oppstartet da. Noen som vet? Vanlig traumebehandling hjelper ikke på meg. 0 Siter
vanilje Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Tenker du på traumeavdelinga på Modum Bad? Eller den i Trondheim? Eller noe annet? 0 Siter
liljensverden Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Tenker du på traumeavdelinga på Modum Bad? Eller den i Trondheim? Eller noe annet? Kjære tussipia! Jeg vet ikke hvor du bor, men det jobbes med å starte en modum traumeavdelig i oslo. Kanskje det kan være noe for deg? Klem fra Liljen www.liljensverden.piczo.com 0 Siter
Gjest tussipia Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Tenker du på traumeavdelinga på Modum Bad? Eller den i Trondheim? Eller noe annet? tenker på den i trondheim. 0 Siter
Gjest tussipia Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Kjære tussipia! Jeg vet ikke hvor du bor, men det jobbes med å starte en modum traumeavdelig i oslo. Kanskje det kan være noe for deg? Klem fra Liljen www.liljensverden.piczo.com Jeg bor i trønderlag. 0 Siter
vanilje Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 tenker på den i trondheim. Vet om folk som har vært på traumeavdelinga i Trondheim, så den er startet opp ja. http://www.blalys.no/ her inne står det en del om tilbudet i Trondheim 0 Siter
Gjest tussipia Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Vet om folk som har vært på traumeavdelinga i Trondheim, så den er startet opp ja. http://www.blalys.no/ her inne står det en del om tilbudet i Trondheim Hadde de som var der utbytte av tilbudet? Tenkte jeg skulle forslå dette for behandleren min. 0 Siter
vanilje Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hadde de som var der utbytte av tilbudet? Tenkte jeg skulle forslå dette for behandleren min. Jeg har skjønt det sånn at det var veldig tøft, men nødvendig. 0 Siter
Gjest tussipia Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har skjønt det sånn at det var veldig tøft, men nødvendig. Det kan jeg godt forstå. Syntes det var tøft å gå i vanlig traumebehandling jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.