Gyda Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jaja, folkens. Nå må vi revurdere barberingen ... http://www.nettavisen.no/verden/article815815.ece "Mia (22) fulgte trenden. Nå angrer hun bittert. Den 22 år gamle svenske kvinnen har nå tilbrakt en uke på sykehus etter akutt infeksjon. Nå vil hun advare andre mot å barbere eller vokse underlivet, skriver Expressen." Følger norske jenter dette rådet, blir det nok sølibat for bl.a. deg, SDD. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Æsj da... Tror ikke det skremmer meg fra å frisere dusken uansett. Alt med måte, eller hva? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Operere bort 30 BYLLER fra underlivet??!!! *super-grøss* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg blir ikke så skremt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Uææ, det hørtes jævlig ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg blir ikke så skremt. Å - bare PASS deg! Så kommer hårene og TAR deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Å - bare PASS deg! Så kommer hårene og TAR deg! Det er kun en ting som skremmer meg mer enn det der: Hun lille jenta i The Ring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det er kun en ting som skremmer meg mer enn det der: Hun lille jenta i The Ring. Hun er jo i tillegg veldig hårete! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hun er jo i tillegg veldig hårete! Kanskje det er derfor jeg er så redd henne ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kanskje det er derfor jeg er så redd henne ... Det er nok noe dypt og freudiansk som ligger under, ja. Har nok ingenting med at du tror at hun vil komme og drepe deg mens du sover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 30 byller?! Hvordan i all verden har hun barbert seg? Aldri skiftet blad? Har barbert meg nedentil i årevis, har aldri hatt så mye som en betent hårsekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tula Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dette hørtes helt vanvittig ut! Har frisert meg nedentil i alle år, men har aldri hatt noen betennelser eller slikt av den grunn. Så jeg nekter å tro at barberingen alene skulle forårsake så mye faenskap:( Eller har jeg bare hatt flaks? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.