Gå til innhold

Pc-kjøp- Bærbar fra Coop

candyqueen_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Det var jo dobbelt med ram, men mye mindre skjerm. Men 15.4 er kanskje stort nok?

Jeg hadde gått for mer RAM. Det du skal være klar over når det gjelder maskinen fra Coop er at den har 512 MB minne, og at minnet skjermkortet bruker tas av dette minnet. Da er 512 MB minne litt lite å dele på.Om Aceren også har delt minne, så er det dobbelt så mye å ta av. 15,4" bredskjerm er helt kurant på en bærbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for mer RAM. Det du skal være klar over når det gjelder maskinen fra Coop er at den har 512 MB minne, og at minnet skjermkortet bruker tas av dette minnet. Da er 512 MB minne litt lite å dele på.Om Aceren også har delt minne, så er det dobbelt så mye å ta av. 15,4" bredskjerm er helt kurant på en bærbar.

Okei. Kanskje den fra coop ikke er noe særlig da. Men finnes det andre typer med 1024 ram til lavere pris? Eller må man ut med rundt 7000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Okei. Kanskje den fra coop ikke er noe særlig da. Men finnes det andre typer med 1024 ram til lavere pris? Eller må man ut med rundt 7000?

Skal du ha en datamaskin til mellom 5 og 6000 kroner ser det ut til å være vanlig med 512 MB minne, og delt skjermkortminne. Det blir lett for lite minne, syns jeg. Du kan jo sjekke http://www.dinside.no og se om du finner noen gode tips der (se på Data => Tester => Bærbare).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ha en datamaskin til mellom 5 og 6000 kroner ser det ut til å være vanlig med 512 MB minne, og delt skjermkortminne. Det blir lett for lite minne, syns jeg. Du kan jo sjekke http://www.dinside.no og se om du finner noen gode tips der (se på Data => Tester => Bærbare).

Tusen takk for hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det du betaler for til den prisen, for å si det enkelt. Skal du ha en maskin med litt kraft, så MÅ du over 10 laken.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det du betaler for til den prisen, for å si det enkelt. Skal du ha en maskin med litt kraft, så MÅ du over 10 laken.

Jeg betalte 7000 for min bærbare toshiba fra elkjøp med 1024 ram, flott skjerm og alt mulig :-) var spesielt tilbud en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 7000 for min bærbare toshiba fra elkjøp med 1024 ram, flott skjerm og alt mulig :-) var spesielt tilbud en periode.

P4M? Turion? Turion x2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...