Gjest Voksen student i nød Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Situasjonen er at jeg er fulltidsstudent i praksis. Er både småbarnsmor og tenåringsmor. Begge deler er like utfordrende. Er sliten og klarer ikke helt å gjøre det jeg skal for tiden. Har samboer som også styrer med sitt. Vi har lite og ingen nettverk. Hvordan klare å gjøre alt en bør? Skal både følge opp ungene, samt skrive en fagoppgave på 25 sider som skal leveres 15 desember. Dette på bakgrunn av praksis jeg nå er i. Går 3. året på høgskole. De to foregående årene har jeg kommet meg gjennom, men nå stopper det opp. Hjelp meg til en oppmuntring, slik at jeg blir ferdig. Tips tas i mot met takk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det går så bra, så.. Helt vanlig å miste litt piffen når vi går mot mørkere tider.. Tips: Trim/gå tur..Det hjelper på.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg er selv student på 3. og siste året nå.... Kjenner også at jeg mister piffen nå når det går mot mørkere tider. I tilegg føler jeg et ekstra press til å prestere bra, siden det er siste året på skolen. Jeg har laget meg små avtaler med meg selv. Jeg leser pensum mens jeg er på skolen. Sitter kanskje igjen 1 time og leser hver dag. Utrollig hvor effektiv du er den ene timen. Jeg har akuratt vært ute i praksis selv. Da var det ekstra kav å lese pensum.... Jeg tok meg den rettigheten at dersom det var rolig på avdelingen, hvor jeg var, en dag satte jeg meg ned for og lese pensum. På denne måte gir jeg meg LOV til å slappe av og bruke tiden til familie og venner når jeg er hjemme!!! STÅ PÅ. IKKE GI DEG!!! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…