cathlin Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Fryser hele tiden selv om jeg har klær lag på lag med ull innerst. Og jeg bytter klær flere ganger i døgnet fordi jeg svetter og fryser pga det. Svetter på føttene i ullsokker og bytter og fryser. Jeg vil ha pels! :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Lavt stoffskifte kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Lavt stoffskifte kanskje? Tror ikke det. menmen det går bra:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Tror ikke det. menmen det går bra:-) Så det er bare syt altså ;-). Kanskje du burde skaffe deg en varmovn..:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mum Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er du for tynn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Så det er bare syt altså ;-). Kanskje du burde skaffe deg en varmovn..:-) Jepp. Stemmer, det er bare syting:-) Syns godt vi kunne kommet med pels. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Er du for tynn? Kanskje det er det. Jeg har hatt dårlig matlyst en stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.