Gå til innhold

Top Model

morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja :(

Det virker som om det var dama fra Trump som trum(p)fet gjennom det, og det kan man jo skjønne, ettersom det jo var de som skulle bruke modellen etterpå.

Men etter å ha sett alle bildene hele veien gjennom, hørt fotografene snakke om hvem som var enkel og vanskelig å jobbe med osv, så er det ufattelig at det ble henne.

ja ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om det var dama fra Trump som trum(p)fet gjennom det, og det kan man jo skjønne, ettersom det jo var de som skulle bruke modellen etterpå.

Men etter å ha sett alle bildene hele veien gjennom, hørt fotografene snakke om hvem som var enkel og vanskelig å jobbe med osv, så er det ufattelig at det ble henne.

ja ja...

Jeg tror nok resten av dommerpanelet helst ville at Lene skulle vinne, hun har jo vært favoritt hele veien, men siden trump damen hadde siste ordet (forståelig nok) så ble det maria.

Det var ganske sjokkerende, må være stort (og litt skremmende) for en 15 åring å skulle flytte til new york for å jobbe som modell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok resten av dommerpanelet helst ville at Lene skulle vinne, hun har jo vært favoritt hele veien, men siden trump damen hadde siste ordet (forståelig nok) så ble det maria.

Det var ganske sjokkerende, må være stort (og litt skremmende) for en 15 åring å skulle flytte til new york for å jobbe som modell..

Uff ja. Lurer på hva foreldrene hennes gjør... Tviler på at jeg hadde turt å la en eventuell 15-årig datter min bo alene i NY...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Enig, æsj. Maria er fæl!

Det "verste" med Maria synes jeg er stemmen. Ellers er hun helt ok, men Lene er mye penere og gladere, og jeg håpet jo at hun skulle vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er maria igjen? var lene som var pen da..

Maria var den yngste, bare 15 år. Utrolig slitsom stemme. Snakker østlandsk til kamera og stavangersk til de andre jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maria var den yngste, bare 15 år. Utrolig slitsom stemme. Snakker østlandsk til kamera og stavangersk til de andre jentene.

fortsatt den peneste. ikke dialekta de går etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Hun som vant snakka jo østlending og Stavanersk om hverandre..Ble litt forvirra..

Og hvordan klarer de å holde hemmelig hvem som vinner?

Vinneren må jo reise til New York uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med på programmene, bare sett en gang eller to.

Men jeg fikk med meg hun som vant, og hun hadde i mine øyne et irriterende vesen. Og sånne som irriterer meg har en tendens til å vinne over de "gode";)

Merkelig det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "verste" med Maria synes jeg er stemmen. Ellers er hun helt ok, men Lene er mye penere og gladere, og jeg håpet jo at hun skulle vinne.

Ja den stemmer er heeeelt forferdelig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amparro....

Hun kommer vel neppe til å flytte med det første. Fordi om hun "står i dette byrået" er det jo ikke sikkert hun kommer til å bli mye brukt. Det er det jo kundene som vil avgjøre. Tiden vil vise om hun får mange oppdrag eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...