morsan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Feil jente vant!! :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 ja Det virker som om det var dama fra Trump som trum(p)fet gjennom det, og det kan man jo skjønne, ettersom det jo var de som skulle bruke modellen etterpå. Men etter å ha sett alle bildene hele veien gjennom, hørt fotografene snakke om hvem som var enkel og vanskelig å jobbe med osv, så er det ufattelig at det ble henne. ja ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jepp!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det virker som om det var dama fra Trump som trum(p)fet gjennom det, og det kan man jo skjønne, ettersom det jo var de som skulle bruke modellen etterpå. Men etter å ha sett alle bildene hele veien gjennom, hørt fotografene snakke om hvem som var enkel og vanskelig å jobbe med osv, så er det ufattelig at det ble henne. ja ja... Jeg tror nok resten av dommerpanelet helst ville at Lene skulle vinne, hun har jo vært favoritt hele veien, men siden trump damen hadde siste ordet (forståelig nok) så ble det maria. Det var ganske sjokkerende, må være stort (og litt skremmende) for en 15 åring å skulle flytte til new york for å jobbe som modell.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg tror nok resten av dommerpanelet helst ville at Lene skulle vinne, hun har jo vært favoritt hele veien, men siden trump damen hadde siste ordet (forståelig nok) så ble det maria. Det var ganske sjokkerende, må være stort (og litt skremmende) for en 15 åring å skulle flytte til new york for å jobbe som modell.. Uff ja. Lurer på hva foreldrene hennes gjør... Tviler på at jeg hadde turt å la en eventuell 15-årig datter min bo alene i NY... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Enig, æsj. Maria er fæl! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trultemor26 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Enig, æsj. Maria er fæl! Det "verste" med Maria synes jeg er stemmen. Ellers er hun helt ok, men Lene er mye penere og gladere, og jeg håpet jo at hun skulle vinne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 vant ikke lene? :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 vant ikke lene? :/ Nope.... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nope.... :-( hvem er maria igjen? var lene som var pen da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 hvem er maria igjen? var lene som var pen da.. Maria var den yngste, bare 15 år. Utrolig slitsom stemme. Snakker østlandsk til kamera og stavangersk til de andre jentene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Maria var den yngste, bare 15 år. Utrolig slitsom stemme. Snakker østlandsk til kamera og stavangersk til de andre jentene. fortsatt den peneste. ikke dialekta de går etter.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 fortsatt den peneste. ikke dialekta de går etter.. glem det. misforstod 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hun som vant snakka jo østlending og Stavanersk om hverandre..Ble litt forvirra.. Og hvordan klarer de å holde hemmelig hvem som vinner? Vinneren må jo reise til New York uansett.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tula Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har ikke fulgt med på programmene, bare sett en gang eller to. Men jeg fikk med meg hun som vant, og hun hadde i mine øyne et irriterende vesen. Og sånne som irriterer meg har en tendens til å vinne over de "gode";) Merkelig det der! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det "verste" med Maria synes jeg er stemmen. Ellers er hun helt ok, men Lene er mye penere og gladere, og jeg håpet jo at hun skulle vinne. Ja den stemmer er heeeelt forferdelig!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amparro.... Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hvem er maria igjen? var lene som var pen da.. Det er ikke hvem som er penest som betyr noe i denne sammenheng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amparro.... Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg tror nok resten av dommerpanelet helst ville at Lene skulle vinne, hun har jo vært favoritt hele veien, men siden trump damen hadde siste ordet (forståelig nok) så ble det maria. Det var ganske sjokkerende, må være stort (og litt skremmende) for en 15 åring å skulle flytte til new york for å jobbe som modell.. Hun kommer vel neppe til å flytte med det første. Fordi om hun "står i dette byrået" er det jo ikke sikkert hun kommer til å bli mye brukt. Det er det jo kundene som vil avgjøre. Tiden vil vise om hun får mange oppdrag eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.