Gå til innhold

Hvor selger de...

Gjest Ut på tur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På såpebutikken på Byporten, eller Vita...

Jeg sparer på tomme filmhylser, helst de hvite, halvgjennomsiktige. Passer til en ukestur eller en weekend, men ikke mer.

Der har jeg: avsminkinkingsgel, nattkrem, dagkrem, dusjsåpe, bodylotion. Merket med spritpenn. Når de er tomme, vasker jeg dem og bruker dem på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

På Byporten i Oslo har de en litt artig butikk, jeg husker ikke hva den heter. Der kan man få det meste i miniformat, ment for folk på reisefot. Alt i fra shampoo, dusjsåper, håndkremer, tannbørster, tannkremtuber, hårbørster osv.

Noen frisørsalonger selger småflasker (miniformat, altså) med shampoo/balsam, men det er jo temmelig dyrt, ikke sikkert det er sånt du har tenkt deg.

Bodyshop har også noen småflasker med dusjsåper og kremer, de pleier jeg å spare på og etterfylle med andre såper/kremer når de er tomme. Igjen,- dyrere enn bare tomflaskene sikkert, men de har nå bra god lukt også, produktene fra bodyshop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...