Gjest Ut på tur Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 små flasker og bokser som man kan fylle med shampo, kremer e.l. til å ha med på reise? Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 På såpebutikken på Byporten, eller Vita... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pink elephant Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Apotek, f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 På H&M, f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 På såpebutikken på Byporten, eller Vita... Jeg sparer på tomme filmhylser, helst de hvite, halvgjennomsiktige. Passer til en ukestur eller en weekend, men ikke mer. Der har jeg: avsminkinkingsgel, nattkrem, dagkrem, dusjsåpe, bodylotion. Merket med spritpenn. Når de er tomme, vasker jeg dem og bruker dem på nytt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 På Byporten i Oslo har de en litt artig butikk, jeg husker ikke hva den heter. Der kan man få det meste i miniformat, ment for folk på reisefot. Alt i fra shampoo, dusjsåper, håndkremer, tannbørster, tannkremtuber, hårbørster osv. Noen frisørsalonger selger småflasker (miniformat, altså) med shampoo/balsam, men det er jo temmelig dyrt, ikke sikkert det er sånt du har tenkt deg. Bodyshop har også noen småflasker med dusjsåper og kremer, de pleier jeg å spare på og etterfylle med andre såper/kremer når de er tomme. Igjen,- dyrere enn bare tomflaskene sikkert, men de har nå bra god lukt også, produktene fra bodyshop 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallow :o/ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg bruker urinprøveglass som jeg kjøper på apoteket. Billig og greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentungen1365380808 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vita eller Body Shop. Sikkert andre steder også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 H&M har alt i miniformat, med eller uten pumpe, til rundt 20,- kroner... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Butikkene som heter saape har slike tomme flasker til en billig penge, men vet ikke om butikkene finnes så mange steder? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.