Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Til Praha, på julemarked, fra tirsdag til lørdag. På denne tiden for ett år siden, var en slik reise umulig. Dvs at jeg har reist litt, men kroppen har vært for sliten, og jeg har hatt måttet tatt så mye hensyn hele veien, at det ikke blir en skikkelig ferie. Men nå har det snudd! Etter og ha vært igjennom tøff operasjon, diverse komplikasjoner, er jeg endelig sånn noenlunde normal *jubler* Har spandert tur på meg selv, har ett bra shoppingbudsjett, og skal være egoistisk. Vel guttungen får sikkert en del også, han fortjener det, så tøff som han er som har bare kjent en syk mamma. Denne uka skal jeg på kafe i barnehagen, og det fjeset han satte opp når jeg sa jeg kom, var ubetalelig, og verdt all den smerten jeg har hatt! Har egentlig ikke noe fornuftig og si i denne tråden. Men ville bare si til hele Dol, Det er godt og kunne begynne og leve igjen! ) Hadde ikke Dol vært her alle disse årene, hadde jeg nok gått på veggen. Her har jeg fått diskutert, ledd masse, fått nyttig informasjon, noen venner har det blitt. Så når jeg ikke har kommet meg ut av huset, så har jeg allikevel fått kontakt med folk. Og litt krangling har det jo blitt ;o) Og ikke minst, fått svar på alt det man lurer på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kos deg masse på tur, det fortjener du!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kos deg masse på tur, det fortjener du!! Klem og lykke på reisa! Jeg har fulgt deg på Dol og er matt av beundring over motet og staheten din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kos deg masse på tur, det fortjener du!! Takk! ) Jeg gleder meg. Lenge så jeg mørkt på hele turen, men så fikk jeg endelig rette medisiner slik at komplikasjonene er fikset sånn noenlunde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Klem og lykke på reisa! Jeg har fulgt deg på Dol og er matt av beundring over motet og staheten din. Takk! Jeg sa det sa kkurat til mamma, nå ser du at det kom noe godt ut av staheten jeg hadde allerede som barn ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Så godt å høre at det går så bra med deg! Det er ikke så veldig lenge siden du fortalte at det var et stort prsojekt å komme seg opp trappa. Kos deg på tur, Praha er en fantastisk by! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Så godt å høre at det går så bra med deg! Det er ikke så veldig lenge siden du fortalte at det var et stort prsojekt å komme seg opp trappa. Kos deg på tur, Praha er en fantastisk by! He he, det hadde jeg nesten glemt, at den trappa var ett kjempestort hinder. Jeg var i Praha for 2 år siden, men hadde en dårlig periode, så det ble helst kafesitting, og små spaserturer. Men denne gangen skal jeg få med meg mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Så godt å lese dette, Shira! Jeg håper du får en kjempefin tur, for det fortjener du! Og så forventer jeg mail etter turen.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theoline Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vet ikke akkurat hva som feiler deg, men har lest noen av innleggene dine, og du har endel likhetstrekk med meg og mine helseproblemer, så skjønner at du syns det er deilig å bli bedre. Dette med barn og mors sykdom er heller ikke lett, kjenner til den delen også. God tur, kos deg masse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Så flott! Det var en trivelig tråd sånn på morraskvisten ja! ) *Stoooor klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Så godt å lese dette, Shira! Jeg håper du får en kjempefin tur, for det fortjener du! Og så forventer jeg mail etter turen.... Takk takk! Mail skal bli vet du ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vet ikke akkurat hva som feiler deg, men har lest noen av innleggene dine, og du har endel likhetstrekk med meg og mine helseproblemer, så skjønner at du syns det er deilig å bli bedre. Dette med barn og mors sykdom er heller ikke lett, kjenner til den delen også. God tur, kos deg masse Det er godt når kampen man kjemper for og bli bedre, endelig begynner og bære frukter. Håper du finner løsninger på dine plager også! Man må gjøre det beste ut av det når man er mamma og ikke frisk. Jeg tror vi har lykkes bra med det, men jeg har nok gått mange runder med meg selv, for og finne de rette løsningene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Så flott! Det var en trivelig tråd sånn på morraskvisten ja! ) *Stoooor klem* *tar i mot klemmen* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Takk takk! Mail skal bli vet du ) Det er fint! Husk å ikke ha med deg for mye slik at du har plass til det du handler... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Så hyggelig lesning! :-) Ha en riktig god tur. *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaJo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Godt å høre det går bra Kos deg kjempemasse på tur! *litt misunnelig* (bare på turen altså!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det er fint! Husk å ikke ha med deg for mye slik at du har plass til det du handler... He he, nei det blir lite i kofferten på vei ned. Og skulle jeg få for lite av noe, har jeg jo en kjempegod unnskyldning til å handle nytt ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Så hyggelig lesning! :-) Ha en riktig god tur. *S* Takker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Godt å høre det går bra Kos deg kjempemasse på tur! *litt misunnelig* (bare på turen altså!) Jeg skal kose meg. Gleder meg til og tusle på julemarkedet og kikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallow :o/ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Så godt å høre at det går bra med deg og riktig god tur til Praha. Kos deg og kjøp masse fint til deg selv og ta med noe fint til gutten din også. Min døtre har også hatt et tøft år der pappa har vært sykmeldt hele tiden og vi har hatt våre tøffe tak. Jeg har prøvd å gjøre litt hyggelige ting sammen med de i perioder slik at hverdagen også skal ha lyspunkter. Det er viktig for store og små. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.