Gå til innhold

Julegave: Undertøy eller ikke? (FU)

morsan

Anbefalte innlegg

Damer: "JA" eller "NE" til å få undertøy i julegave?

Denne artikkelen anbefaler undertøy som julegave:

http://tinyurl.com/u4ap3

Sitat: "Kvinner liker å kle seg i flott undertøy - og liker det enda bedre om også kjæresten er fornøyd. Ett undertøysett fra mannen bør derfor bli en vinner."

Mens denne linken viser til en svaneks nettundersøkelse der undertøy som gave frarådes:

http://tinyurl.com/yc5bnk

"Sexy undertøy står på nei-lista til kvinnene, mens det kommer fram at dette er gaven mannfolk flest ønsker å gi videre."

Synspunter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Atene

3

• Lillemus

3

• Speak

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det kommer an på om man har lik smak angående hva som er "sexy undertøy".

Jeg står over lilla eller rød polyester med svarte blondekanter.

Heldigvis har den aktuelle mannen i mitt tilfelle god smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på om man har lik smak angående hva som er "sexy undertøy".

Jeg står over lilla eller rød polyester med svarte blondekanter.

Heldigvis har den aktuelle mannen i mitt tilfelle god smak.

He he, ja det er viktig!

Og selv om smaken paret i mellom skulle være lik, er det ikke nødvendigvis samsvar mellom det man ønsker seg og det man vil pakke opp foran svigermor, for eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir gjerne undertøy til partneren, men da vanlig undertøy - finnes ikke noe mer sexy til menn enn den vanlige, tettsittende boxeren. :o)

Men undertøy til meg selv? Njah... Jeg vil nå helst plukke ut selv jeg da, har litt vansker med å finne noe som passer oventil også så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir gjerne undertøy til partneren, men da vanlig undertøy - finnes ikke noe mer sexy til menn enn den vanlige, tettsittende boxeren. :o)

Men undertøy til meg selv? Njah... Jeg vil nå helst plukke ut selv jeg da, har litt vansker med å finne noe som passer oventil også så...

Jeg liker også helst å kjøpe undertøy selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja det er viktig!

Og selv om smaken paret i mellom skulle være lik, er det ikke nødvendigvis samsvar mellom det man ønsker seg og det man vil pakke opp foran svigermor, for eksempel...

Det minner meg om en jul for noen år siden. Husker du den digre hunden vi hadde? For at jeg skulle kunne gå tur med den, fikk jeg til jul et spesialhalsbånd med pigger inn mot halsen. Jeg pakket opp, holdt det opp og sa "jeg håper dette er til hunden"...

Men visse gaver egner seg best på kammerset senere på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper selv :-) Mannen min får fnatt av undertøysbutikker, så der må jeg gå aleine i fred og ro. Men det hender det havner litt selvkjøpt silke under treet likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minner meg om en jul for noen år siden. Husker du den digre hunden vi hadde? For at jeg skulle kunne gå tur med den, fikk jeg til jul et spesialhalsbånd med pigger inn mot halsen. Jeg pakket opp, holdt det opp og sa "jeg håper dette er til hunden"...

Men visse gaver egner seg best på kammerset senere på kvelden.

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjøper selv

Jeg liker best å kjøpe undertøyet mitt selv. Og jeg tror ikke han vet hvilken str jeg bruker heller.

Men han handler aldri noe selv, så derfor er det jeg som kjøper undertøy til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper selv :-) Mannen min får fnatt av undertøysbutikker, så der må jeg gå aleine i fred og ro. Men det hender det havner litt selvkjøpt silke under treet likevel.

Jeg har jo hørt rykter om at mannens undertøyinnkjøp kan avstedkomme både den ene og den andre reaksjonen hva _størrelsen_ angår.

Menn flest forstår seg ikke på damestørrelser generelt og BH-størrelser spesielt.

Så han kan da lett ende opp med å kjøpe fullstendig feil størrelse.

Hva hvis han kommer hjem f eks med alt for liten truse? Risikerer hun å bli fornærmet fordi det føles som et hint om å slanke seg?

Eller motsatt: Han har en liten kjæreste, og tenker ut fra herrestørrelser at 48 jo er lite. Hva blir reaksjonen når han kommer han hjem med en neglisjé i denne størrelsen? *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo hørt rykter om at mannens undertøyinnkjøp kan avstedkomme både den ene og den andre reaksjonen hva _størrelsen_ angår.

Menn flest forstår seg ikke på damestørrelser generelt og BH-størrelser spesielt.

Hva hvis han kommer hjem f eks med alt for liten truse? Risikerer hun å bli fornærmet fordi det føles som et hint om å slanke seg?

Eller motsatt: Han har en liten kjæreste, og tenker ut fra herrestørrelser at 48 jo er lite. Hva blir reaksjonen når han kommer han hjem med en neglisjé i denne størrelsen? *he he*

Menn kan lese, og kan jo ta opp en truse og BH fra damas skuff og sjekke størrelsen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan lese, og kan jo ta opp en truse og BH fra damas skuff og sjekke størrelsen:-)

Men hvert år er det en avisreportasje om julegavehandelen der ansatte i undertøysbutikkene melder om menn som kjøper de underligste ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, min bh-str fås kun i spesialbutikker og jeg vil helst prøve før jeg bruker mange hundre kr. på en bh. Så nei, undertøy kjøper han ikke.

Hadde jeg brukt 75b så hadde det jo ikke vært noe problem. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjøper selv

Men hvert år er det en avisreportasje om julegavehandelen der ansatte i undertøysbutikkene melder om menn som kjøper de underligste ting.

lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok helt klart noe av grunnen til at husbonden holder seg unna dameundertøysforretninger, ja;-)

Dessuten uttrykker han hver gang pent undertøy kommer på tale; "liker best den inni undertøyet, jeg"

Men jeg liker godt silke, så jeg pleier å kjøpe noen gaver til meg selv;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, min bh-str fås kun i spesialbutikker og jeg vil helst prøve før jeg bruker mange hundre kr. på en bh. Så nei, undertøy kjøper han ikke.

Hadde jeg brukt 75b så hadde det jo ikke vært noe problem. :o)

...og igjen dette med å pakke opp gaver foran svigermor og svigerfar:

Én ting å åpne opp en pakke med en BH i str 75B, eller en truse i str 38, enn dersom man må ha cupsize Å og/eller trusestørrelse 52! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...