MillaMy Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 I mitt tilfelle, et kjedelig strykejern. Han er nå en eks selvfølgelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Skjorte og slips. Igjen og igjen og igjen. Jeg bytter ikke ut Sheila for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NurseNovel Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det må nok bli en hekladuk i brunt og oransj, som i tillegg var formet som et kors... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nå synes ikke jeg at et strykejern var noen dårlig gave da. Fikk en gang en bluse som - vel - ikke var heeeelt min smak fra eksen. ) Ellers har jeg ikke fått noen gaver jeg husker med gru. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pompell Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg fikk en gang en gardintrapp og 30m skjøteledning fra x-mannen min... Med det samme jeg fikk gavene,skjønte jeg ikke bæra... I ettertid har det vært mye humor omkring disse gavene..også etter vi ble skilt. Jeg "savner" faktisk både gardintrappa og skjøteledningen =) Så for meg har den veste gaven blitt en av de beste gavene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MillaMy Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Nå synes ikke jeg at et strykejern var noen dårlig gave da. Fikk en gang en bluse som - vel - ikke var heeeelt min smak fra eksen. ) Ellers har jeg ikke fått noen gaver jeg husker med gru. Tja... når det eneste som skulle strykes var hans skjorter ble det litt kjipt. Er spent på denne julen jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg fikk en gang en gardintrapp og 30m skjøteledning fra x-mannen min... Med det samme jeg fikk gavene,skjønte jeg ikke bæra... I ettertid har det vært mye humor omkring disse gavene..også etter vi ble skilt. Jeg "savner" faktisk både gardintrappa og skjøteledningen =) Så for meg har den veste gaven blitt en av de beste gavene! Den tok jeg med en gang! Dritbra! Hvordan kunne du ekse en sånn type? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det må nok bli en hekladuk i brunt og oransj, som i tillegg var formet som et kors... Huff da hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pompell Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den tok jeg med en gang! Dritbra! Hvordan kunne du ekse en sånn type? Har mange ganger lurt på hvorfor jeg gikk fra han! Vi hadde det jo kjempetopp sammen! Var verdens beste venner... Kanskje det var det som var problemet...venner,-men ikke kjærester =( Savner masse av fortida sammen med han=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlepungen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg fikk en sjelden gang litt kjedelig gave fra min eks. Men jeg visste han ga det fra hjertet så da var det ikke så farlig. Fikk ikke kjedelige julegaver akkurat, men andre gaver 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kan egentlig ikke huske noen skikkelig kjip gave fra han eller noen ekser - verken til jul eller til andre anledninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det jeg har fått er stort sett OK, MEN jeg savner at han kan holde det som en overraskelse. Jeg vil overraskes på jul/bursdag og ikke vite på forhond. Vet nå hva jeg får til jul:-( (Sa det til han her om dagen - igjen, så får vi se om han kan forbedre seg.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NurseNovel Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Huff da hehe... Ups, så ikke at det sto FRA DIN KJÆRE.... Leste bare kjipeste julegave hehe. Huffda:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det er vel bare en gang jeg har fått en gave jeg ikke ble glad for av min kjære. Vår første jul sammen fikk jeg en sånn liten ministøvsuger til å fjerne smuler fra bordet. Den kaltes Dustbuster, eller noe sånt. Vi var hjemme hos mine foreldre, så jeg strevde hardt for å holde maska. Så viste det seg at min kjære hadde avtalt med pakkeutdeleren at jeg skulle få den først - han hadde en skikkelig flott gave til meg som jeg virkelig ønsket meg på lur også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest før du skriver Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er man dårlig til å kommunisere hva man ønsker seg kan man vel få kjipe gaver... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MillaMy Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Er man dårlig til å kommunisere hva man ønsker seg kan man vel få kjipe gaver... Ja helt sikkert, men det var nok ikke tilfelle i strykejern-episoden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det er vel bare en gang jeg har fått en gave jeg ikke ble glad for av min kjære. Vår første jul sammen fikk jeg en sånn liten ministøvsuger til å fjerne smuler fra bordet. Den kaltes Dustbuster, eller noe sånt. Vi var hjemme hos mine foreldre, så jeg strevde hardt for å holde maska. Så viste det seg at min kjære hadde avtalt med pakkeutdeleren at jeg skulle få den først - han hadde en skikkelig flott gave til meg som jeg virkelig ønsket meg på lur også Åh, jeg ønsker meg faktisk en sånn "dustbuster", jeg. Hadde bare helt glemt det..."skriver på listen" Men så er det definitivt ikke første jula, og ikke skal vi feire med noen av våre foreldre heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Åh, jeg ønsker meg faktisk en sånn "dustbuster", jeg. Hadde bare helt glemt det..."skriver på listen" Men så er det definitivt ikke første jula, og ikke skal vi feire med noen av våre foreldre heller. Jeg hadde nok tatt det penere om jeg fikk den nå :-) Det kommer veldig an på om man har ønsket seg en ting eller ikke også. Et år fikk jeg en badevekt. Da trodde svigermor at jeg skulle bli skikkelig fornærmet. Men jeg hadde ønsket meg en ny, så jeg ble veldig glad. (Ikke er jeg for tynn lenger heller, så jeg har ikke noen komplekser for vekta mi) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg hadde nok tatt det penere om jeg fikk den nå :-) Det kommer veldig an på om man har ønsket seg en ting eller ikke også. Et år fikk jeg en badevekt. Da trodde svigermor at jeg skulle bli skikkelig fornærmet. Men jeg hadde ønsket meg en ny, så jeg ble veldig glad. (Ikke er jeg for tynn lenger heller, så jeg har ikke noen komplekser for vekta mi) "Et år fikk jeg en badevekt. Da trodde svigermor at jeg skulle bli skikkelig fornærmet. Men jeg hadde ønsket meg en ny, så jeg ble veldig glad. " Ja, det kommer jo helt an på hva man har ønsket seg og ikke minst også hvor "ferskt" forholdet er. Når man kjenner hverandre bedre, kan man lettere gi den type gaver. Men akkurat det der med svigermors forventing om å bli fornærmet var i bakhodet mitt da jeg for litt siden kjøpte meg badevekt istedenfor å ønske meg det til jul: Jeg ville ikke at hun skulle tenke at dette sikkert var et hint fra mannen min om at nå måtte jeg passe bedre på vekta! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den tok jeg med en gang! Dritbra! Hvordan kunne du ekse en sånn type? Hm? Jeg "tok" ikke den? Var det noe morsomt med skjøteledning og gardintrapp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.