Gå til innhold

Oppføselen til min x-kone!

Gjest Er dritt lei....

Anbefalte innlegg

Gjest Er dritt lei....

Hei vil bare høre med dere hva dere syns om oppføselen til min x-kone.

Litt bakgrund: det er snart 2år siden hun fant seg en ny en,vi har to barn og har hatt et samliv i 10år.

Men etter at hun forlot så har det bare vært et sant helvete og det har ikke vært så greit for meg. Det begynte ok men etter bere noen dager begynte hun å bli vanskelig til tusen. hun lager et stort problem av ingen ting et eks på det kan være hun forlanger at sånn skal hun ha det, og når hun får det sånn hun vil så lager hun et problem at jeg nekter å gjøre det på hennes måte (det kan være ting hun skal ha ol,får hun tingen så kommer hun ikke å henter tingen, men lager et problem som at jeg nekter henne å hente)! det er ikke en ting jeg kan nevne at hun ikke lager problemer av. Det er også advokater inne i bilde, men de er jo egentlig der for at det skal gå rett for seg, økonomien, delingen ol.

Jeg er så lei og har kommet til et punkt at jeg har begynt å le av hennes ufatelige ting hun kommer med. jeg vil bare få være for meg selv og ikke ha noe som helst med henne å gjør (selvfølgelig har vi barna og vi må jo ha en kontakt men det er bare om barna) men hun har holdt på nå snart 2år og det ser ikke ut til at hun gir seg. dere skal vite at jeg har prøvd det meste for at dette kunne løses på en fornuftig måte men til ingen nytte. sitter å tenker på hva er det som jeg ikke har fått prøvd, det er sikkert ting som jeg kunne ha gjort men kommer ikke på noe.

Hun er en pest og en plage, lager trøbel av ingenting, hun gjør jo sånn at jeg ikke får leve som jeg vil, fordi hun lager problemer hele tiden.

Og må bare nevne, jeg savner henne ikke vis dere tror det. men har jo en tanke på at kanskje at hun savner/angrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mulig??? Hører en del historier om slike umulige x-er. Lurer på hvilken glede de kan ha av å holde på slik.

Har et eksempel i nær omgangskrets som sliter med å få samvær men ungen.

Han tar faktisk vare på ALLE sms han får av henne. Da har han bevis dersom det skulle komme til problemer senere (eller rettsak om barnet)

Tror i hvertfall jeg ville valgt å kommunisere mest mulig via sms så du slipper å snakke med henne.

Ellers kan du jo tenkte gjennom en ting.... Synes du at det er værdt å bruke så mye negativ energi på henne. Det beste ville jo være å kunne bestemme seg for at DET er ho ikke værdt, børste av seg all tåpelighet og være glad og fornøyd i stedet. Da har DU det mye bedre i hvertfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig??? Hører en del historier om slike umulige x-er. Lurer på hvilken glede de kan ha av å holde på slik.

Har et eksempel i nær omgangskrets som sliter med å få samvær men ungen.

Han tar faktisk vare på ALLE sms han får av henne. Da har han bevis dersom det skulle komme til problemer senere (eller rettsak om barnet)

Tror i hvertfall jeg ville valgt å kommunisere mest mulig via sms så du slipper å snakke med henne.

Ellers kan du jo tenkte gjennom en ting.... Synes du at det er værdt å bruke så mye negativ energi på henne. Det beste ville jo være å kunne bestemme seg for at DET er ho ikke værdt, børste av seg all tåpelighet og være glad og fornøyd i stedet. Da har DU det mye bedre i hvertfall:-)

Tror kanskje du er den eneste som skjønte hva han mente her... Eneste jeg forstod var at hun får ham til å bestille "ting" som hun siden lar være å hente! Han får bare slutte å bestille ting for henne da! Må innrømme at jeg ikke helt skjønte problemet..

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje du er den eneste som skjønte hva han mente her... Eneste jeg forstod var at hun får ham til å bestille "ting" som hun siden lar være å hente! Han får bare slutte å bestille ting for henne da! Må innrømme at jeg ikke helt skjønte problemet..

mvh

Han har vel ikke bestilt ting, men skal hente ting som ligger hos han. Kanskje helt fra bruddet, eller kanskje ting som hører til ungene????

Kjenner igjen en del som gubben fortalte etter bruddet med x'en sin.

Men det kan jo hende at det er jeg som har missforstått:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Er dritt lei....

Han har vel ikke bestilt ting, men skal hente ting som ligger hos han. Kanskje helt fra bruddet, eller kanskje ting som hører til ungene????

Kjenner igjen en del som gubben fortalte etter bruddet med x'en sin.

Men det kan jo hende at det er jeg som har missforstått:-)

Takk for svar Speak. det ser ut til at det hva bare du som forstod hvorfor jeg er så lei.. du skal vite at nesten etter 2år er det ikke så enkelt. Jeg bruker egentlig ikke så mye energi på henne men det kommer alltid noe nytt fra hennes side (hele tiden) så jeg må jo prøve å forstå hva hun egentilig vil og det er ikke så enkelt kan du tro...

Til dere som ikke forstod innlegget mitt kan jeg fortelle at jeg er ikke den beste til å skrive, men anbefaler at dere leser det igjen.... så vil dere kanskje se at jeg har bare tatt med noen eksempler!! jeg sitter ikke å bestiller ting til henne men det er ting hun skal ha av boet, FEKS: hun sier at hun vil ha bilen!! jeg gir henne bilen og da lager hu et problem at jeg ikke vil gi fra meg bilen.. forstod dere bedre nå?? og det er bare et eks på mange 1000 ting!!

Men det jeg egentlig ville fram med er, hvorfor tror dere at hun holder på sånn her? hvorfor lager hu et helvete for meg og ikke minst barna? Hvorfor lar hun ikke meg bare være i fred??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest forstår ikke helt

Takk for svar Speak. det ser ut til at det hva bare du som forstod hvorfor jeg er så lei.. du skal vite at nesten etter 2år er det ikke så enkelt. Jeg bruker egentlig ikke så mye energi på henne men det kommer alltid noe nytt fra hennes side (hele tiden) så jeg må jo prøve å forstå hva hun egentilig vil og det er ikke så enkelt kan du tro...

Til dere som ikke forstod innlegget mitt kan jeg fortelle at jeg er ikke den beste til å skrive, men anbefaler at dere leser det igjen.... så vil dere kanskje se at jeg har bare tatt med noen eksempler!! jeg sitter ikke å bestiller ting til henne men det er ting hun skal ha av boet, FEKS: hun sier at hun vil ha bilen!! jeg gir henne bilen og da lager hu et problem at jeg ikke vil gi fra meg bilen.. forstod dere bedre nå?? og det er bare et eks på mange 1000 ting!!

Men det jeg egentlig ville fram med er, hvorfor tror dere at hun holder på sånn her? hvorfor lager hu et helvete for meg og ikke minst barna? Hvorfor lar hun ikke meg bare være i fred??

"FEKS: hun sier at hun vil ha bilen!! jeg gir henne bilen og da lager hu et problem at jeg ikke vil gi fra meg bilen.. forstod dere bedre nå?? "

Fikk hun bilen eller fikk hun den ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Er dritt lei....

"FEKS: hun sier at hun vil ha bilen!! jeg gir henne bilen og da lager hu et problem at jeg ikke vil gi fra meg bilen.. forstod dere bedre nå?? "

Fikk hun bilen eller fikk hun den ikke?

hm.... jo hun fikk bilen, MEN HUN HENTER IKKE DEN!!! men hun lager et helvetes problem med at hun sier at jeg ikke vil gi henne bilen. og sånn er det med alle "tingene" hun kommer med.. Bedre nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forstod ikke helt med det du skrev først

hm.... jo hun fikk bilen, MEN HUN HENTER IKKE DEN!!! men hun lager et helvetes problem med at hun sier at jeg ikke vil gi henne bilen. og sånn er det med alle "tingene" hun kommer med.. Bedre nå?

Ja, takk for nye opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Etter to år burde slike ting vært i boks.

Hvem har ikke gjort leksa si her da?

Om du vil være ifred og leve ditt eget liv må du få lov til det. Og kanskje da er det viktig at alt blir gjort opp. SKrevet og godkjennt.

Mange av oss kvinner elsker intriger. Unnvikende menn er jo lett å manipulere- sier ikke du er det, men kanskje du har latt deg dulle med for lenge. Sett foten ned. Få tak i en kompis med hodet på rette stedet eller en advokat.

Se å få ut fingern din- ikke vri den rundt da... om du oppriktig vil bli ferdig med dama. Ungene må du jo dele- men kankje greit å koke det ned til "bare " det.

Lykke til-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Er dritt lei....

Hei du.

Etter to år burde slike ting vært i boks.

Hvem har ikke gjort leksa si her da?

Om du vil være ifred og leve ditt eget liv må du få lov til det. Og kanskje da er det viktig at alt blir gjort opp. SKrevet og godkjennt.

Mange av oss kvinner elsker intriger. Unnvikende menn er jo lett å manipulere- sier ikke du er det, men kanskje du har latt deg dulle med for lenge. Sett foten ned. Få tak i en kompis med hodet på rette stedet eller en advokat.

Se å få ut fingern din- ikke vri den rundt da... om du oppriktig vil bli ferdig med dama. Ungene må du jo dele- men kankje greit å koke det ned til "bare " det.

Lykke til-

Jo er enig i det du skriver :) men jeg har satt ned foten fra første stund... jeg har ikke latt meg dulle med eller noe sånt, har vist henne fra første stund at jeg har akseptert at hun ikke ville noe mere og at hun hadde fått seg en ny en. så i utgangspunktet så skulle hun ha det bra eller? jeg har rett og slett vist henne at jeg har akseptert...

Klart det skulle ha vært over for lenge siden men det er hun som trenerer det hele og jeg hvet jo ikke hvorfor hun vil vente så lenge hehe.. men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor..... Et godt spørsmål. Virker bare som om noen mennesker nyter å kunne lage kvalme for andre.

Tror faktisk ikke det er noe vits i å prøve å forstå. Antagelig forstår ho det ikke selv engang.

Du får nok bare prøve å overse det for å ha det best mulig selv. Og du MÅ ikke gi henne alt ho ber om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...