Gå til innhold

Hvordan bruke glitterlim?

Gjest kortskriveren

Anbefalte innlegg

Gjest kortskriveren

Jeg har kjøpt glitterlim til bruk på kort osv. Det sto ihvertfall det på plakaten som reklamerte for disse.

De er i en penn og det står man kan skrive med dem.

Det blir jo bare en tykk strek som aldri stivner. Hvordan skal de brukes? Skal man kline det utover med fingrene etter at man har skrevet det man skal skrive?

Jeg er ikke noe kreativ så dette må inn med teskje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest natten over

Du bruker de på samme måte som man før brukte lim som man strødde glitter oppå.

Feks til å lage en kant / bord rundt hele kortet.

Desto tykkere strek, desto lenger trenger det å tørke.

La gjerne alle kort etc du limer ligge uforstyrret over natten for å tørke, før du putter det i konvolutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kortskriveren

Du bruker de på samme måte som man før brukte lim som man strødde glitter oppå.

Feks til å lage en kant / bord rundt hele kortet.

Desto tykkere strek, desto lenger trenger det å tørke.

La gjerne alle kort etc du limer ligge uforstyrret over natten for å tørke, før du putter det i konvolutten.

Takk.

Da kan jeg ikke skrive et kort som jeg skal springe ned på posten med straks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk.

Da kan jeg ikke skrive et kort som jeg skal springe ned på posten med straks....

Vi har et kjempe forbruk på gliterlim her i huset. Alt fra billige til litt dyrere, syns det funker like greit jeg! Men jeg tar altså bare en tynn strek som jeg så bruker en tynn pensel og stryker ut med. Der jeg skal markere kanter osv. Vesla elsker glitterlim, hun tegner feks. hjerter, tar en bitteliten klatt med glitterlim inni, og pensler ut med en tynn kost.

Det må selvfølgelig ligge å tørke litt, slettes ikke så lenge. Det er jo børstet ut til et helt tynt lag på kortet :o)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kortskriveren

Vi har et kjempe forbruk på gliterlim her i huset. Alt fra billige til litt dyrere, syns det funker like greit jeg! Men jeg tar altså bare en tynn strek som jeg så bruker en tynn pensel og stryker ut med. Der jeg skal markere kanter osv. Vesla elsker glitterlim, hun tegner feks. hjerter, tar en bitteliten klatt med glitterlim inni, og pensler ut med en tynn kost.

Det må selvfølgelig ligge å tørke litt, slettes ikke så lenge. Det er jo børstet ut til et helt tynt lag på kortet :o)

Lykke til!

Tusen takk.

Der har jeg det altså, pensle ut fra en tynn strek.

Det visste ikke jeg og fikk det ikke til. Når den tykke streken tørket krøllet papiret seg slik at det ikke ble så fint.

Men nå har jeg lært! Thanks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...