Gå til innhold

NHD: Medisinspørsmål ang. Flunipam

Gjest liten løve

Anbefalte innlegg

Gjest liten løve

Har brukt Flunipam 2mg fast over en periode på to måneder. Da jeg seponerte trappet jeg ikke ned. Jeg fikk litt problemer med å puste på ett normalt vis, men ikke sånn at det var skremmende.

Jeg ser meg nå nødt til å starte opp med Flunipam igjen og erfaringsmessig vil jeg ha behov for det ut mørketiden som varer til 21. Januar her jeg bor.

Kan jeg risikere å få alvorlige seponeringsbivirkninger eller er det sannsynlig at de vil bli som forrige gang, altså helt grei å komme over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan i værste fall få alvorlige seponeringssymptomer, så jeg vil på det sterkeste råde deg til å trappe sakte ned neste gang du skal seponere Flunipam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...