Gjest liten løve Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har brukt Flunipam 2mg fast over en periode på to måneder. Da jeg seponerte trappet jeg ikke ned. Jeg fikk litt problemer med å puste på ett normalt vis, men ikke sånn at det var skremmende. Jeg ser meg nå nødt til å starte opp med Flunipam igjen og erfaringsmessig vil jeg ha behov for det ut mørketiden som varer til 21. Januar her jeg bor. Kan jeg risikere å få alvorlige seponeringsbivirkninger eller er det sannsynlig at de vil bli som forrige gang, altså helt grei å komme over? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Farmer Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Du kan i værste fall få alvorlige seponeringssymptomer, så jeg vil på det sterkeste råde deg til å trappe sakte ned neste gang du skal seponere Flunipam. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest policy Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ja Flunipam/rohypnol er svært vanedannende og bør trappes ned ved avslutting. Bør ikke brukes over lengre tid av gangen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.