Snorkfrøken Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg vil ha en nisse å henge på mobilen min! En sånn mobilsmykke sak, bare at det er en nisse. Eller snømann/juletre... Jeg kjøpte i fjor, men finner den ikke igjen. Har mannen min sterkt mistenkt. Han er litt anti-jul.. Er det noen som har sett sånne noen plass så vil jeg gjerne ha tips! I fjor kjøpte jeg på en butikk som het glitter, men den finnes ikke her jeg bor ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 De har sånne stands på de fleste kjøpesentere, og der selger de mobilstæsj. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 De har sånne stands på de fleste kjøpesentere, og der selger de mobilstæsj. Var innom telekiosken her en dag men de hadde ikke ( Spurte i et krast toneleie om de ikke viste at det var jul snart... ;o) Jeg får holde øynene mere åpen framover. Takker for tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Var innom telekiosken her en dag men de hadde ikke ( Spurte i et krast toneleie om de ikke viste at det var jul snart... ;o) Jeg får holde øynene mere åpen framover. Takker for tips! Ikke telefkiosk, men en stand. De fleste kjøpesentere har slike stands hvor de selger masse "dritt". Jeg kjøpte noen lignende figurer til å ha på mobilen min for en tid tilbake :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.