Hatsumomo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169276 Såklart han er. Ingen bombe det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Såklart han er hva da? Du må skrive ordentlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vi får vel se et nytt par snart, tenkte jeg da jeg så overskriften i avisen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Såklart han er hva da? Du må skrive ordentlig Ungkar, vel! Stod jo i overskrifta det! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hatt mistanke om at det ville skje noe der ja! Stakkars kjøresten hans som har måttet lese om alle spekuleringer har helt sikkert hatt problemer med å holde sjalusien unna! Uten at jeg vet noe om hvem som har gjort det slutt da.. Neste uke er vel Tone og Tom Erik avbildet på nttt, som par. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ungkar, vel! Stod jo i overskrifta det! :-) Aha, beklager :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hatt mistanke om at det ville skje noe der ja! Stakkars kjøresten hans som har måttet lese om alle spekuleringer har helt sikkert hatt problemer med å holde sjalusien unna! Uten at jeg vet noe om hvem som har gjort det slutt da.. Neste uke er vel Tone og Tom Erik avbildet på nttt, som par. Det tror jeg også. *skriver noe forferdelig stygt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest martaberta Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vet det, det skjønte vi alle at kom til å skje. Synes imidlertid at han er en skikkelig FJOTT! Leste et intervju der han sa at han hadde håpet han skulle få danse med Tone før han engang visste hvem som skulle være med i programmet. Han har tydeligvis hatt et godt øye til henne på forhånd. Og når de står og klår og susser og flørter hele dagen, er det jo sånn det må gå Respektløst overfor kjæresten, av både han og Tone synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vet det, det skjønte vi alle at kom til å skje. Synes imidlertid at han er en skikkelig FJOTT! Leste et intervju der han sa at han hadde håpet han skulle få danse med Tone før han engang visste hvem som skulle være med i programmet. Han har tydeligvis hatt et godt øye til henne på forhånd. Og når de står og klår og susser og flørter hele dagen, er det jo sånn det må gå Respektløst overfor kjæresten, av både han og Tone synes jeg. Helt enig! Jeg er stor fan av dette programmet, men den måten de har kneket på hverandre har vært avskyelig når alle visste at han hadde samboer hjemme! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hehe, for meg som overhodet ikke har fulgt med på programmet, var det heller ingen bombe etter at jeg svitsja innom en kveld. Var da voldsomt så close de to var blitt, da, tenkte jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 "På festen etter sendingen bestemte de to seg for å dra til Bergen sammen, blant annet for å se NM i flerdans. Til stede på konkurransen var også Tom-Eriks nærmeste familie. Kjæresten til dansehelten var imidlertid i København. - Det var veldig morsomt å være til stede på en ordentlig dansekonkurranse. Jeg er jo blitt ganske interessert i dette de siste ukene. I tillegg fikk jeg truffet familien til Tom-Erik, smiler Tone til bladet." http://www.seher.no/cm/SeHer/Tv+og+film/Nyheter/1.307677 Det er åpenbart at de to har et forhold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hehe, for meg som overhodet ikke har fulgt med på programmet, var det heller ingen bombe etter at jeg svitsja innom en kveld. Var da voldsomt så close de to var blitt, da, tenkte jeg. Ja, jeg har bare sett de to siste programmene. Og veldig påfallende at Tone da hun ble stemt ut beklaget seg over at hun nå måtte være borte fra Tom Erik.... Da var jo ikke bruddet mellom TE & dama offentlig ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Helt enig! Jeg er stor fan av dette programmet, men den måten de har kneket på hverandre har vært avskyelig når alle visste at han hadde samboer hjemme! mvh Var de samboere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Var de samboere? Ja, det mener jeg å ha LEST et sted, men om det var riktig vet jeg jo ikke! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vet det, det skjønte vi alle at kom til å skje. Synes imidlertid at han er en skikkelig FJOTT! Leste et intervju der han sa at han hadde håpet han skulle få danse med Tone før han engang visste hvem som skulle være med i programmet. Han har tydeligvis hatt et godt øye til henne på forhånd. Og når de står og klår og susser og flørter hele dagen, er det jo sånn det må gå Respektløst overfor kjæresten, av både han og Tone synes jeg. det er jo sånn alle de andre driver også da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 det er jo sånn alle de andre driver også da... Hvem alle andre? Fikk aldri følelsen av at det var noe mellom Susann og Asmund.. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stakkar jente Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Skulle likt å visst hvordan hun eks-dama til Tom Erik har hatt det siste tiden... Prøvd å sette meg i hennes sko, men klarer det ikke. Hadde ikke taklet at typen min skulle danse, flørte og tilbringe hele dagen med en annen jente, som attpåtil er kjendis ----SÅ mye selvtillit har man da ikke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vet det, det skjønte vi alle at kom til å skje. Synes imidlertid at han er en skikkelig FJOTT! Leste et intervju der han sa at han hadde håpet han skulle få danse med Tone før han engang visste hvem som skulle være med i programmet. Han har tydeligvis hatt et godt øye til henne på forhånd. Og når de står og klår og susser og flørter hele dagen, er det jo sånn det må gå Respektløst overfor kjæresten, av både han og Tone synes jeg. Enig! Og han var den eneste som alltid hadde heeeelt åpen skjorte... *pjuk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvem alle andre? Fikk aldri følelsen av at det var noe mellom Susann og Asmund.. mvh absolutt alle de andre... det fikk jeg følelsen av hvertfall.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hatt mistanke om at det ville skje noe der ja! Stakkars kjøresten hans som har måttet lese om alle spekuleringer har helt sikkert hatt problemer med å holde sjalusien unna! Uten at jeg vet noe om hvem som har gjort det slutt da.. Neste uke er vel Tone og Tom Erik avbildet på nttt, som par. hadde vært kult om de ble sammen syns jeg.. passer sammen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.