Gjest Pås Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 hadde vært kult om de ble sammen syns jeg.. passer sammen.. Passer sammen, fortjener hverandre! :-) mvh 0 Siter
Gjest Dårlig gjort Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Dette gikk som alle forsto allerede etter et par runder av programmet. Hun har hele tiden lagt an på han, så kjipt og dårlig gjort overfor ekssamboeren hans å stjele kjæresten. For et menneske... Så ut som hun simulerte i dansene hva de to drev på med i fritida. 0 Siter
Gjest Dårlig gjort Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Passer sammen, fortjener hverandre! :-) mvh Tror dere dette turteldueforholdet kommer til å vare særlig lenge?? Not! Fjortisforhold går fort over. 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Passer sammen, fortjener hverandre! :-) mvh syns ikke det var no galt med de jeg... 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Tror dere dette turteldueforholdet kommer til å vare særlig lenge?? Not! Fjortisforhold går fort over. hva vet du om det egentlig?? 0 Siter
Gjest men det visste vi jo Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 De hadde faktisk sex for ei god stund siden.Så vil tro de har hatt et forhold lenge,men har valgt å ligge lavt til konkurransen er over. De står nok snart frem som par ja! 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 De hadde faktisk sex for ei god stund siden.Så vil tro de har hatt et forhold lenge,men har valgt å ligge lavt til konkurransen er over. De står nok snart frem som par ja! hvordan vet du at de hadde sex? lest i her og nå? 0 Siter
Gjest Dårlig gjort Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 De hadde faktisk sex for ei god stund siden.Så vil tro de har hatt et forhold lenge,men har valgt å ligge lavt til konkurransen er over. De står nok snart frem som par ja! Hvordan vet du det, er du den forsmådde dama? Eller var du bare sammen med dem oppi senga da de holdt på? kanskje dere var tre? ;o) Jesus Kristus, amen og mere til! 0 Siter
Gjest stakkars vennen min Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 De hadde faktisk sex for ei god stund siden.Så vil tro de har hatt et forhold lenge,men har valgt å ligge lavt til konkurransen er over. De står nok snart frem som par ja! Hvor i all verden har du fått det i fra?jeg er god venn med x kjæresten til Tom og selvfølgelig har ikke alt dette styret vært lett, men bruddet har ingenting med Tone å gjøre.Hvis det allikavel viser seg å ha det fortjener ikke Tom Erik en dritt,han er slu nok fra før 0 Siter
tula Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Trenger ikke mye iq for å skjønne at det ville ende slik! Blir vel ikke lenge til vi får høre om et nytt par:( 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Herlighet for noen sladrekjerringer dere er 0 Siter
Gjest Dårlig gjort Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Herlighet for noen sladrekjerringer dere er Ja, jeg kjente det var så hærrrlig forløsende å sladre i dag. Jeg er i skikkelig sladrehumør, og trekker tilbake alle tidligere fordømmelser av dol-sladrekjerringene. Har funnet ut at jeg er en av dem etter dette kicket! ;p 0 Siter
Gjest Dårlig gjort Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hvor i all verden har du fått det i fra?jeg er god venn med x kjæresten til Tom og selvfølgelig har ikke alt dette styret vært lett, men bruddet har ingenting med Tone å gjøre.Hvis det allikavel viser seg å ha det fortjener ikke Tom Erik en dritt,han er slu nok fra før Jeg synes du taler med to tunger her?!!!! 0 Siter
Moraki Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Ja, jeg kjente det var så hærrrlig forløsende å sladre i dag. Jeg er i skikkelig sladrehumør, og trekker tilbake alle tidligere fordømmelser av dol-sladrekjerringene. Har funnet ut at jeg er en av dem etter dette kicket! ;p Jeg har svart belte i sladring. Sladring er gøy, så lenge det ikke gjelder enselv :-) 0 Siter
Gjest Dårlig gjort Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg har svart belte i sladring. Sladring er gøy, så lenge det ikke gjelder enselv :-) Kanskje vi er spessielt sladrete vi tilbakesvingerne (som svinger tilbake for å komme i normal balanse/likevekt)? *LOL* 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg har svart belte i sladring. Sladring er gøy, så lenge det ikke gjelder enselv :-) vits med å sladre om noe som sikkert ikke er sant? 0 Siter
Gjest Dårlig gjort Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 vits med å sladre om noe som sikkert ikke er sant? Bokmålsordboka TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) sladder sladder -en (av *sladre) 1 likegyldig prat 2 nedsettende omtale ondsinnet s- / fare med, løpe med s- 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Bokmålsordboka TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) sladder sladder -en (av *sladre) 1 likegyldig prat 2 nedsettende omtale ondsinnet s- / fare med, løpe med s- javel? 0 Siter
Gjest Dårlig gjort Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 javel? Og all sladder er selvfølgelig _HELT SANT_ ! 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Kanskje vi er spessielt sladrete vi tilbakesvingerne (som svinger tilbake for å komme i normal balanse/likevekt)? *LOL* skjønner ikke hva det er godt for når vi ikke vet hva som er sant likevel... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.