Gå til innhold

Tom Erik Ungkar igjen , Tone har nok noe å gjøre med det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært kult om de ble sammen syns jeg.. passer sammen..

Passer sammen, fortjener hverandre! :-)

mvh

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

11

• Moraki

8

• morsan

3

• Hatsumomo

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Dårlig gjort
Skrevet

Dette gikk som alle forsto allerede etter et par runder av programmet.

Hun har hele tiden lagt an på han, så kjipt og dårlig gjort overfor ekssamboeren hans å stjele kjæresten. For et menneske...

Så ut som hun simulerte i dansene hva de to drev på med i fritida.

Gjest Dårlig gjort
Skrevet

mvh

Tror dere dette turteldueforholdet kommer til å vare særlig lenge?? Not! Fjortisforhold går fort over. ;)

Skrevet

mvh

syns ikke det var no galt med de jeg...

Skrevet

Tror dere dette turteldueforholdet kommer til å vare særlig lenge?? Not! Fjortisforhold går fort over. ;)

hva vet du om det egentlig??

Gjest men det visste vi jo
Skrevet

De hadde faktisk sex for ei god stund siden.Så vil tro de har hatt et forhold lenge,men har valgt å ligge lavt til konkurransen er over.

De står nok snart frem som par ja!

Skrevet

De hadde faktisk sex for ei god stund siden.Så vil tro de har hatt et forhold lenge,men har valgt å ligge lavt til konkurransen er over.

hvordan vet du at de hadde sex? lest i her og nå? :P

Gjest Dårlig gjort
Skrevet

Hvordan vet du det, er du den forsmådde dama? Eller var du bare sammen med dem oppi senga da de holdt på? kanskje dere var tre? ;o)

Jesus Kristus, amen og mere til!

Gjest stakkars vennen min
Skrevet

Hvor i all verden har du fått det i fra?jeg er god venn med x kjæresten til Tom og selvfølgelig har ikke alt dette styret vært lett, men bruddet har ingenting med Tone å gjøre.Hvis det allikavel viser seg å ha det fortjener ikke Tom Erik en dritt,han er slu nok fra før

Skrevet

Trenger ikke mye iq for å skjønne at det ville ende slik!

Blir vel ikke lenge til vi får høre om et nytt par:(

Gjest Dårlig gjort
Skrevet

Herlighet for noen sladrekjerringer dere er :)

Ja, jeg kjente det var så hærrrlig forløsende å sladre i dag. Jeg er i skikkelig sladrehumør, og trekker tilbake alle tidligere fordømmelser av dol-sladrekjerringene. Har funnet ut at jeg er en av dem etter dette kicket! ;p

Gjest Dårlig gjort
Skrevet

Hvor i all verden har du fått det i fra?jeg er god venn med x kjæresten til Tom og selvfølgelig har ikke alt dette styret vært lett, men bruddet har ingenting med Tone å gjøre.Hvis det allikavel viser seg å ha det fortjener ikke Tom Erik en dritt,han er slu nok fra før

Jeg synes du taler med to tunger her?!!!! ;)

Skrevet

Ja, jeg kjente det var så hærrrlig forløsende å sladre i dag. Jeg er i skikkelig sladrehumør, og trekker tilbake alle tidligere fordømmelser av dol-sladrekjerringene. Har funnet ut at jeg er en av dem etter dette kicket! ;p

Jeg har svart belte i sladring. Sladring er gøy, så lenge det ikke gjelder enselv :-)

Gjest Dårlig gjort
Skrevet

Jeg har svart belte i sladring. Sladring er gøy, så lenge det ikke gjelder enselv :-)

Kanskje vi er spessielt sladrete vi tilbakesvingerne (som svinger tilbake for å komme i normal balanse/likevekt)? *LOL*

Skrevet

vits med å sladre om noe som sikkert ikke er sant?

Gjest Dårlig gjort
Skrevet

vits med å sladre om noe som sikkert ikke er sant?

Bokmålsordboka

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)

sladder sladder -en (av *sladre)

1 likegyldig prat

2 nedsettende omtale ondsinnet s- / fare med, løpe med s-

Skrevet

Bokmålsordboka

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)

sladder sladder -en (av *sladre)

1 likegyldig prat

2 nedsettende omtale ondsinnet s- / fare med, løpe med s-

javel?

Gjest Dårlig gjort
Skrevet

javel?

Og all sladder er selvfølgelig _HELT SANT_ ! ;)

Skrevet

Kanskje vi er spessielt sladrete vi tilbakesvingerne (som svinger tilbake for å komme i normal balanse/likevekt)? *LOL*

skjønner ikke hva det er godt for når vi ikke vet hva som er sant likevel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...