Gjest martaberta Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg skal en tur til IKEA i morgen, men lurer på hvilken jeg skal velge - Slependen eller Furuset? Jeg skal egentlig bare handle julestæsj, pynt og papir og gaver. Hørte at det fort blir veldig utplukket av det på sentrene, så er det en av dem som er bedre enn de andre? Minst folk og best utvalg med andre ord Håper noen har vært der i det siste og kan tipse meg! Så slenger jeg meg på bussen i morgen tidlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har i hvertfall hørt at det som ligger på vestsiden er størst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morsk Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har i hvertfall hørt at det som ligger på vestsiden er størst. Nix, det på Furuset er størst, og for øvrig det 5. største IKEA i verden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også en mamma Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nix, det på Furuset er størst, og for øvrig det 5. største IKEA i verden. Spiller ingen rolle, for Slependen er BEST! :-) Dette til tross for massiv ombygging. Ryddigere, triveligere... ja i det hele tatt. Anbefaler Slependen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Spiller ingen rolle, for Slependen er BEST! :-) Dette til tross for massiv ombygging. Ryddigere, triveligere... ja i det hele tatt. Anbefaler Slependen! Nei, spependen er ikke best etter at de bygde om. Bare kaos;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nix, det på Furuset er størst, og for øvrig det 5. største IKEA i verden. Kan ikke navnene på dem, men vi fikk beskjed om at det på vestsiden i hvertfall har størst lager, og at vi burde dra dit om vi skulle kjøpe større ting. (Ringte Ikea og sjekket) Men jeg gir meg jeg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debra irl Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nei, spependen er ikke best etter at de bygde om. Bare kaos;) Enig med deg. Ikke fornøyd med nye Ikea på Slependen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg syntes at IKEA på slependen er helt kaotisk nå etter ombyggingen. Foretrekker helt klart Furuset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamazi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Slependen vanligvis, men Furuset akkurat nå. Begge deler er forøvrig en helvetesnær køopplevelse i desember. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Slependen vanligvis, men Furuset akkurat nå. Begge deler er forøvrig en helvetesnær køopplevelse i desember. Apropos køene: Har du noen formening om beste tid på døgnet? Beste ukedag? I juni var jeg på Ikea en kveld fra ca kl halv ti til elleve - drømmesituasjon!! det var attpåtil en fredag! ;-) Det aller verste må vel være på lørdager - fullt med folk og masse sure unger!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg må svare som de fleste andre: Dra til Furuset, der er det minst kaos. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Apropos køene: Har du noen formening om beste tid på døgnet? Beste ukedag? I juni var jeg på Ikea en kveld fra ca kl halv ti til elleve - drømmesituasjon!! det var attpåtil en fredag! ;-) Det aller verste må vel være på lørdager - fullt med folk og masse sure unger!! Beste dagen i året å handle på IKEA er lille julaften. Ellers er det masse folk der til alle tider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Beste dagen i året å handle på IKEA er lille julaften. Ellers er det masse folk der til alle tider. Lille julaften er ikke aktuell! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Lille julaften er ikke aktuell! ;-) Det er den nok ikke for de aller fleste. Det er nettopp derfor det er så greit der den dagen. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det er den nok ikke for de aller fleste. Det er nettopp derfor det er så greit der den dagen. :-) Ja, man er ofte like på en del slike ting. Men som sagt tok jeg en shoppingrunde en fredag i juni, og det var utrolig behagelig. Da kom jeg hjem fra jobb som vanlig, og fikk en relativt normalt fredagskveld (dog uten vin), frem til ca kl 21, da jeg kjørte avgårde. Av og til må man være begge to i et parforhold om å se på ting som skal kjøpes, men det er utrolig mye som kan overlates til den ene av dem også, hvis man har lik smak og stoler på partneren. Jeg har aldri skjønt hvorfor man alltid "må" være to, og attpåtil med barn på slep, på alskens butikkrunder...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, man er ofte like på en del slike ting. Men som sagt tok jeg en shoppingrunde en fredag i juni, og det var utrolig behagelig. Da kom jeg hjem fra jobb som vanlig, og fikk en relativt normalt fredagskveld (dog uten vin), frem til ca kl 21, da jeg kjørte avgårde. Av og til må man være begge to i et parforhold om å se på ting som skal kjøpes, men det er utrolig mye som kan overlates til den ene av dem også, hvis man har lik smak og stoler på partneren. Jeg har aldri skjønt hvorfor man alltid "må" være to, og attpåtil med barn på slep, på alskens butikkrunder...;-) En kollega drev litt med nettdating, og hun hadde utviklet "Ikea-testen". En formiddag på Ikea med handling, og hun lærte utrolig mye om den aktuelle mannen. (Men først var det Carl Ivar-testen. "Tre enkle spørsmål om alenemødre, innvandring og homofile".) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 En kollega drev litt med nettdating, og hun hadde utviklet "Ikea-testen". En formiddag på Ikea med handling, og hun lærte utrolig mye om den aktuelle mannen. (Men først var det Carl Ivar-testen. "Tre enkle spørsmål om alenemødre, innvandring og homofile".) "En formiddag på Ikea med handling, og hun lærte utrolig mye om den aktuelle mannen." Kanskje like greit at jeg fortsetter som jeg stevner, da, slik at jeg ikke oppdager nye sider etter alle disse årene! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 "En formiddag på Ikea med handling, og hun lærte utrolig mye om den aktuelle mannen." Kanskje like greit at jeg fortsetter som jeg stevner, da, slik at jeg ikke oppdager nye sider etter alle disse årene! ;-) Ja, jeg tror de færreste forhold har godt av en handlerunde på Ikea. Tidspunkt, forresten? Når de åpner, kl. 10, på en hverdag. Da går det an, så leser jeg heller om kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, man er ofte like på en del slike ting. Men som sagt tok jeg en shoppingrunde en fredag i juni, og det var utrolig behagelig. Da kom jeg hjem fra jobb som vanlig, og fikk en relativt normalt fredagskveld (dog uten vin), frem til ca kl 21, da jeg kjørte avgårde. Av og til må man være begge to i et parforhold om å se på ting som skal kjøpes, men det er utrolig mye som kan overlates til den ene av dem også, hvis man har lik smak og stoler på partneren. Jeg har aldri skjønt hvorfor man alltid "må" være to, og attpåtil med barn på slep, på alskens butikkrunder...;-) Der er jeg veldig enig. Både Smart Club og IKEA er steder jeg gjerne drar til alene (eller mannen min gjør det). Det går veldig greit - spesielt når vi vet hva vi skal ha, og det er bare å dra for å få sanka det inn (gjelder spesielt for mannen min, da, hehe.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 En kollega drev litt med nettdating, og hun hadde utviklet "Ikea-testen". En formiddag på Ikea med handling, og hun lærte utrolig mye om den aktuelle mannen. (Men først var det Carl Ivar-testen. "Tre enkle spørsmål om alenemødre, innvandring og homofile".) Kan du fortelle meg hvordan denne Carl Ivar testen er? Høres morsomt ut :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.