Gjest Snilia Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vet du om noen ord og uttrykk i kristendomsammenheng? Eks "everytime you masturbade, God kills a kitten" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest de ti bud Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 "Du skal ikke ha andre guder enn meg" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jesus brøt brødet og sa: "Du, Johannes, vil vel ha majones på?" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 "Du skal ikke ha andre guder enn meg" Det er et bud, og ikke et uttrykk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvis det der er sant fikk jeg plutselig jævla dårlig samvittighet for katta til Peach. :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jesus brøt brødet og sa: "Du, Johannes, vil vel ha majones på?" Har hørt den litt anderledes...og Jesus brøt brødet og sa: du skal vel ha loff du Johannes, som har så dårlige tenner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er noen uttrykk Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Gud vett, det skal gudene vite, alt godt kommer fra oven 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvis det der er sant fikk jeg plutselig jævla dårlig samvittighet for katta til Peach. :/ Var det DU som hadde skylden!? :-O 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Var det DU som hadde skylden!? :-O I hope not. :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 I hope not. :/ Nei, det var nok bare the cruel fate, tenker jeg. Savner pusen min, og samboeren er skikkelig i deppemodus. Det går seg vel til etterhvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.