Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg begynner å nærme meg endt utdanning, og bekymrer meg for at jeg ikke skal få jobb! Hvordan er det med oss som har vært studenter og ikke har hatt inntekt, når det gjelder arbeidsledighetstrygd? Jeg har hørt at en har to måneders karantene før en kan få noe penger i det hele tatt. Er dette riktig? Eller er det slik at dersom en har studert, men ikke får jobb, så får en gå for lut og kaldt vann? Og bare klare seg på ingenting liksom? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harli Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei. Slik jeg mener å vite er at arbeidsledighetstrygden utbetales i % av inntekt de forutgående år. Du har sikkert studielån og stipend. Kanskje en kveldsjobb eller noe. Så alt ialt basert på inntekt får du arb.ledighetstrygd. Og har du ikke hatt noen inntekt må du nok henvende deg til sosialkontor for livsoppholds stønad. Alt dette er antagelser- gå inn på nav siden du finner nok oppdatert info der. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.