Gjest moro_med_mario Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kan man ønske seg Nintendo DS med Supermariospill hvis man er jente på 26? Eller er det på tide å bli voksen! Ønske seg årsabonnement på Dagens Næringsliv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg ønsker meg også det! Men tør ikke si det høyt.. Er 29 ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moro_med_mario Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg ønsker meg også det! Men tør ikke si det høyt.. Er 29 ;-) gutter spiller jo playstation det er vel ikke så mye mindre barnslig? Kan jo hende det blir en hemmelig gave fra nissen da ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Selvfølgelig kan du ønske deg det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 gutter spiller jo playstation det er vel ikke så mye mindre barnslig? Kan jo hende det blir en hemmelig gave fra nissen da ;-) Ikke sant! Jeg har forøvrig en sønn på 2,5 år som mest sannsynlig får noe slikt i julegave om ikke mange år ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ikke sant! Jeg har forøvrig en sønn på 2,5 år som mest sannsynlig får noe slikt i julegave om ikke mange år ;-) Han kan få den når du er lei av den 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hilsen 40-åring Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vel, jeg ønsket meg trekjelke og et kjempefargeskrin til min 40 års dag, og fikk det! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg ønsker med også Ds, rosa må vite ;o) Jeg er 31. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva er vitsen med å bli voksen og kjedelig da? DN er jo ikke akkurat verdens morsomste avis da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moro_med_mario Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg ønsker med også Ds, rosa må vite ;o) Jeg er 31. :-) Det er vel lov å være barnslig. Satser på at innen jeg er klar for gamlehjem har Nintendo kommet med Nintendo oldies: altså en litt større utgave, og med store knapper osv.. hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva som er gøy med å bli voksen! Jeg stritter i mot med alt jeg har! Er 23 og INGEN får ta fra meg Billybladet mitt, dataspillene og fotballtreninga! Hehe, selv om jeg helt klart har vurdert å bli voksen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moro_med_mario Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva er vitsen med å bli voksen og kjedelig da? DN er jo ikke akkurat verdens morsomste avis da... neida, jeg klarer bare ikke helt å slå meg til ro med at jeg blir et like godt menneske hvis jeg er god på supermario, som hvis jeg gjorde masse fornuftige kjedelige voksenting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moro_med_mario Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva som er gøy med å bli voksen! Jeg stritter i mot med alt jeg har! Er 23 og INGEN får ta fra meg Billybladet mitt, dataspillene og fotballtreninga! Hehe, selv om jeg helt klart har vurdert å bli voksen... grudde meg alltid til å bli voksen. Men etter å ha lest alle inleggene her, har jeg skjønt at det er ikke så verst likevel, bare man tar det beste fra begge verdener :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva som er gøy med å bli voksen! Jeg stritter i mot med alt jeg har! Er 23 og INGEN får ta fra meg Billybladet mitt, dataspillene og fotballtreninga! Hehe, selv om jeg helt klart har vurdert å bli voksen... Er det ikke det som er å bli voksen da? At ingen lenger kan ta fra deg billyblader, dataspill og nekte deg fotballtrening? *forvirret med et ekstra tak i tigergutt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tula Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kjempebarnslig;) Jeg er 37 år og øverst på ønskelista i år står Ps2 med Buzz og Singstar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 neida, jeg klarer bare ikke helt å slå meg til ro med at jeg blir et like godt menneske hvis jeg er god på supermario, som hvis jeg gjorde masse fornuftige kjedelige voksenting. Da må du slutte å føle slik Hva er det egentlig å være voksen da? Er det bare å være kjedelig. Gå på jobb, lage middag, oppdra barn, vaske hus, lese faglitteratur, ha sex (det er jo gøy da) og så sove. Nei, det å være voksen er faktisk å kunne blande moro med alvor! Det betyr at vi kan være samvittighetsfulle arbeidstagere (arbeidsgivere) og ansvarsfulle foreldre, samtidig som vi kan leke oss! Så ønsk deg Nintendo (mine to eldste skal få, og jeg gleder meg vilt!), og ikke føl at du er mindre voksen fordi du gjør det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg fikk Pusur/Garfild-film i fjor. Elles sier jeg ikke neitakk til diverse spill: dataspill, Nintendo, brettspill, puslespill m.m. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 :-) Det er vel lov å være barnslig. Satser på at innen jeg er klar for gamlehjem har Nintendo kommet med Nintendo oldies: altså en litt større utgave, og med store knapper osv.. hehe ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er det ikke det som er å bli voksen da? At ingen lenger kan ta fra deg billyblader, dataspill og nekte deg fotballtrening? *forvirret med et ekstra tak i tigergutt* Hehe, jo forresten når du sier det på den måten! Kan jo snu på det å si at det beste med å bli voksen er at ingen lenger forteller meg hvor lenge jeg kan spille data! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 grudde meg alltid til å bli voksen. Men etter å ha lest alle inleggene her, har jeg skjønt at det er ikke så verst likevel, bare man tar det beste fra begge verdener :-) Hehe, ja sant det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.