Gå til innhold

Ny klokke - hvor dyrt?

GoodTimes

Anbefalte innlegg

Armbåndsuret mitt, som er vakkert og høyt elsket, er i ferd med å ta kvelden. En urmaker har kikket på det, og rista bare på hodet. Det var ikke dyrt i sin tid, kjøpte det i full fart i Nord-Italia et sted fordi jeg hadde tryna på dansegulvet og knust den gamle klokka.

Jeg blåser i fine merker. Jeg vil ha et pent ut, som ikke er så kult at jeg ikke ser hva klokka er. Noen med peiling på hva sånt koster nå for tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Caloni Makaroni

Er du dame?

Mango-serien har mange fine klokker, som viser tiden klart og tydelig :) De koster gjerne rundt 400 kroner, tror jeg. Du kan nok få dem billigere enn det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du dame?

Mango-serien har mange fine klokker, som viser tiden klart og tydelig :) De koster gjerne rundt 400 kroner, tror jeg. Du kan nok få dem billigere enn det også.

Hm. Jeg er dame. Jeg var redd det var mye dyrere. Jeg skal ta meg en tur på nettet, tror jeg. Takk for hjelpen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to klokker i totusenkronersklassen, den ene ramlet bokstavelig talt fra hverandre og den andre tålte jeg ikke metallet i.

Den jeg har nå kosta 700,- for 3 år siden, funker som bare det, har aldri vært noe tull med den og jeg tåler den helt utmerket. Kjøpte den hos GullFunn eller hva den butikken nå het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...