Gjest Flystripa Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 De har vært to tilfeller av dette på med tre døgns mellomrom, og det er i vår bydel, hvor det alltid har vært trygt å ferdes. Det er faen steike meg ikke til å tro. Det er ca 1 km i luftlinje mellom de to plassene de skjedde på (antas at det er samme gjerningsmann). Jeg er _så_ sint! Håper de fakker drittsekken nuh! En 14-åring ble overfalt i et boligstrøk, en 20-åring ble forfulgt og overfalt i lysløypa rett oppi skauen her. Håper snuten legger ut åte til avviker'n og fersker han straks! Helvete for et rabalder det blir av sånt; ingen får gå alene etter mørkets frembrudd (som er ca kl 15:30), ingen får gå kveldstur i skauen (joda i flokk gå det greit uten frykt). Jeg ser jo spøkelser rundt hushjørnene og blir helt satt ut når jeg vet at noe sånt har skjedd i nærheten. *fortørnet* Åhh, det måtte bare ut, for sånne forbrytere er pyton å ha luskende rundt. *rasende, redd og lei meg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Huff, det høres ut som et mareritt det du sier. Håper han blir tatt fanken så fort! Grøss og gru for en situasjon... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Huff, så ekkelt! Håper han blir tatt raskt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det ser ut til at vi bodde veldig nærme hverandre en periode Men fra spøk til alvor: Ja, det er helt forferdelig, at man ikke engang i tilsynelatende rolige boligstrøk kan få gå i fred som 14-åring (eller i alle aldre, for den saks skyld). Forhåpentligvis bare en syk jævel som snart blir tatt, og ikke noen trend som kommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg ser forsiden på sol i dag at en elev ble voldtatt på vei til skolen.. Det er vel ikke samme sted håper jeg???! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg ser forsiden på sol i dag at en elev ble voldtatt på vei til skolen.. Det er vel ikke samme sted håper jeg???! Nei, jeg snakker om det som skjedde på Othilienborg og på Lohove i Trondheim. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det ser ut til at vi bodde veldig nærme hverandre en periode Men fra spøk til alvor: Ja, det er helt forferdelig, at man ikke engang i tilsynelatende rolige boligstrøk kan få gå i fred som 14-åring (eller i alle aldre, for den saks skyld). Forhåpentligvis bare en syk jævel som snart blir tatt, og ikke noen trend som kommer. Hvor bodde du da? Moholt, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Nei, jeg snakker om det som skjedde på Othilienborg og på Lohove i Trondheim. Ok synes jeg det er vanvittig mye voldtekter for tiden. Grusomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvor bodde du da? Moholt, kanskje? Et stykke lenger opp enn Moholt, men i det området, ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Et stykke lenger opp enn Moholt, men i det området, ja Fint område 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Fint område Jepp! Bor ikke så langt unna nå heller, da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jepp! Bor ikke så langt unna nå heller, da Inte jag heller 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.