Gjest balansekunstneren Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg trener et sted, hvor det er en dame som konstant prater med seg selv. Man hører at hun har samtaler med seg selv. Interessante samtaler skal jeg tro ut fra deg jeg hører. Hvor normalt er det å prate høyt med seg selv på offentlige steder?. Er dama ikke helt vel bevart eller er dette en normal ting?. Snakker dere høyt med dere selv?. Er det å anse som normalt?. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, jeg snakker mye med meg selv. Mannen min ler av meg, og lurer på hvem jeg snakker med. Snakker? Jeg? *ser forskrekket over skuldra* Håper ikke andre kommer til den konklusjonen at dama du snakker om, er gal. Da er jeg minst like gal... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Bare når jeg må banne... Jeg hadde brutt ut i latter foran denne damen er jeg redd for. Men kanskje det er dumt, hun kan jo være syk, på en måte... Det finnes jo de som svitsjer mellom personligheter? Noen tror bestemt at de er flere personer.. Husker det fra et tv program.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest balansekunstneren Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Bare når jeg må banne... Jeg hadde brutt ut i latter foran denne damen er jeg redd for. Men kanskje det er dumt, hun kan jo være syk, på en måte... Det finnes jo de som svitsjer mellom personligheter? Noen tror bestemt at de er flere personer.. Husker det fra et tv program.. Er hun i psykisk ublanse eller er dette helt normalt?. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg snakker litt med meg selv når jeg holder på med noe som jeg engasjerer meg dypt i . Det er så greit for da får jeg akkurat de svarene jeg ønsker og blir så veldig enig med meg selv:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamazi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 De fleste har nok en sperre på denslags som slår inn når det er andre til stede, altså er hun litt unormal. Men hun behøver ikke være ravende gal av den grunn - jeg ville antatt minimum litt eksentrisk, uten at det behøver være noe negativt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er hun i psykisk ublanse eller er dette helt normalt?. Det er ikke lett å uttale seg om. Men hvis det hele tiden pågår, så kan man jo lure... Jeg vet om folk som prater med seg selv, men det er mer mumling. Det ser jeg på som normalt. Men "normalt" er et vidt begrep. Noe kan være normalt for en, men ikke for den andre...om så mangt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er hun i psykisk ublanse eller er dette helt normalt?. Om man sier enkelte ting som f.eks 'den setter jeg her og den kan stå der...' så er man ikke i psykisk ubalanse. Men om man har en samtale med seg selv f.eks 'hvor skal du i morgen' og svarer seg selv 'jeg skal til ...' da er det sannsynlig en person i psykisk ubalanse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg snakker mye med meg selv, kanskje spesielt på jobb. Men jeg tror nok at psykisk utviklingshemmede snakker enda mer med seg selv! En mongoloid jente prater voldsomt når hun går til bussen om morgenen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McLoud Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg prater høyt med meg selv kun i de tilfellene hvor jeg har behov for å prate med noen. Ellers holder jeg kjeft. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 virker litt unormalt det ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det eneste jeg sier for meg selv er banning og slike små "fyllord" som "hmmmm" eller "skal vi se...", "å nei!" o.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
streker paa veggen..! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 endel faktisk skuespill aktig. også har jeg fått meg en vane med og og stokke om ord i en (halv) settning.. Kan si no tullball som, "beautiful sunrise strikes a chord" også stokker jeg om på ordene lenge for meg selv sunrise a chord strikes beautiful. stirkes chord a sun beautiful. beautiful chord a sun strikes. a strikes sunrise chord beautiful. ...etc.... trenger ikke bety noe det jeg skravvler om bare det ruller fint, får ofte låt ideer også når jeg gjør dette.. SPRØTT??? Men..... nei, det er vel bare når jeg er alene at jeg prater med meg selv ja .. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er selvsagt ikke normalt å føre lange samtaler med seg selv på offentlige plasser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvis jeg hadde sett noe sånt, så hadde jeg nok tvilt på personens mentale tilstand, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg vil faktisk påstå at folk som løper rundt og snakker med ufornuftige folk, er langt mer ustabile enn de som snakker med sitt eget fornuftige jeg. Men det er klart: Hvis en ustabil person snakker med seg selv er vi jo like langt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Gjør det noen ganger på jobb når jeg konsentrerer meg veldig. Men føler meg dum om noen hører meg. Tror nok ikke det er vanlig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg prater mye med meg selv, men prøver å begrense det når jeg er sammen med andre. Av og til glipper det litt. Om personen du nevner er i ubalanse er umulig å si - det kommer vel litt an på hva hun prater om og i hvilken grad hun forholder seg til omverdenen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nissebrus Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 endel faktisk skuespill aktig. også har jeg fått meg en vane med og og stokke om ord i en (halv) settning.. Kan si no tullball som, "beautiful sunrise strikes a chord" også stokker jeg om på ordene lenge for meg selv sunrise a chord strikes beautiful. stirkes chord a sun beautiful. beautiful chord a sun strikes. a strikes sunrise chord beautiful. ...etc.... trenger ikke bety noe det jeg skravvler om bare det ruller fint, får ofte låt ideer også når jeg gjør dette.. SPRØTT??? Men..... nei, det er vel bare når jeg er alene at jeg prater med meg selv ja .. Du får låtideer mens du gjør dette. Ikke rart, for dette er nettopp en kreativitetsøvelse! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
streker paa veggen..! Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du får låtideer mens du gjør dette. Ikke rart, for dette er nettopp en kreativitetsøvelse! :-) Oi! Viste jeg ikke, gøy! så da har jeg lært meg noe some virkelig er noe,heelt alene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.