Gå til innhold

Å prate høyt med seg selv med andre til stede, hvor normalt er det?

Anbefalte innlegg

Gjest nissebrus

Oi!

Viste jeg ikke, gøy! så da har jeg lært meg noe some virkelig er noe,heelt alene? :D

Helt usannsynlige setninger uten fornuftig betydning setter fart i kreativiteten. Lag også gjerne nye setninger med andre ord enn de du bruker fra før når du vil få frem kreativitet, og du skal se at kreativiteten blomstrer enda mer!

Fortsetter under...

streker paa veggen..!

Helt usannsynlige setninger uten fornuftig betydning setter fart i kreativiteten. Lag også gjerne nye setninger med andre ord enn de du bruker fra før når du vil få frem kreativitet, og du skal se at kreativiteten blomstrer enda mer!

Jajjamensann, jeg glemmer jo de andre settningene med engang etter jeg har brukt dem så det blir nye støtt :)

Men dette var gøy, nå må jeg gjøre det mere når innfallene kommer ;)

Gjest Den fete på fire

Jajjamensann, jeg glemmer jo de andre settningene med engang etter jeg har brukt dem så det blir nye støtt :)

Men dette var gøy, nå må jeg gjøre det mere når innfallene kommer ;)

Du må bare blande inn meg i en av setningene.

Ha en fin søndag!

:o)

streker paa veggen..!

Du må bare blande inn meg i en av setningene.

Ha en fin søndag!

Kan jeg vel! :)

Men du... er det du som er den "kattepusen" folket her har flippet ut for lenge?

Jeg har ikke fulgt med så nøye akuratt..

Anyways.. Jeg er her hvis du vil prate eller er ensom eller noe altså!

Fin dag til deg også ;)

Gjest Den fete på fire

Kan jeg vel! :)

Men du... er det du som er den "kattepusen" folket her har flippet ut for lenge?

Jeg har ikke fulgt med så nøye akuratt..

Anyways.. Jeg er her hvis du vil prate eller er ensom eller noe altså!

Fin dag til deg også ;)

Hei!

Det var en koselig tilbakemelding å få fra deg. Ha en fortsatt fin søndagskveld du også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...