Gjest nissebrus Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Oi! Viste jeg ikke, gøy! så da har jeg lært meg noe some virkelig er noe,heelt alene? Helt usannsynlige setninger uten fornuftig betydning setter fart i kreativiteten. Lag også gjerne nye setninger med andre ord enn de du bruker fra før når du vil få frem kreativitet, og du skal se at kreativiteten blomstrer enda mer! 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Helt usannsynlige setninger uten fornuftig betydning setter fart i kreativiteten. Lag også gjerne nye setninger med andre ord enn de du bruker fra før når du vil få frem kreativitet, og du skal se at kreativiteten blomstrer enda mer! Jajjamensann, jeg glemmer jo de andre settningene med engang etter jeg har brukt dem så det blir nye støtt Men dette var gøy, nå må jeg gjøre det mere når innfallene kommer 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jajjamensann, jeg glemmer jo de andre settningene med engang etter jeg har brukt dem så det blir nye støtt Men dette var gøy, nå må jeg gjøre det mere når innfallene kommer Du må bare blande inn meg i en av setningene. Ha en fin søndag! ) 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Du må bare blande inn meg i en av setningene. Ha en fin søndag! ) Kan jeg vel! Men du... er det du som er den "kattepusen" folket her har flippet ut for lenge? Jeg har ikke fulgt med så nøye akuratt.. Anyways.. Jeg er her hvis du vil prate eller er ensom eller noe altså! Fin dag til deg også 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Kan jeg vel! Men du... er det du som er den "kattepusen" folket her har flippet ut for lenge? Jeg har ikke fulgt med så nøye akuratt.. Anyways.. Jeg er her hvis du vil prate eller er ensom eller noe altså! Fin dag til deg også Hei! Det var en koselig tilbakemelding å få fra deg. Ha en fortsatt fin søndagskveld du også! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.