vm.leser Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Min samboer som eg har vore ilag med i over 4 år er så veldig glad i å bli klødd med fingrane i rumpesprekken. Spesielt akkurat rundt åpningen og mellom vagina og analsprekken. Det foregår med att eg bruka masse med glidemiddel og klør fra sentrum og ut i sida. Er det andre som har erfaring med det samme? Det er for privat for att vi vil legge det fram for kjente. Då er VM beste plass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 VM? "Klødd i rumpa"? Hvordan er det du snakker, mann! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kveldsnick Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 VM? "Klødd i rumpa"? Hvordan er det du snakker, mann! Ja, dette var sannelig ditt tema 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 VM? "Klødd i rumpa"? Hvordan er det du snakker, mann! VM=Vi Menn? Slik tolket jeg det. For i bladet er det jo adresse hit, slik at man skal stille spørsmål. He he, jeg leser nemlig sambo`s Vi Menn, og må få med meg den spørrespalten, siden en av mine leger svarer der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 VM=Vi Menn? Slik tolket jeg det. For i bladet er det jo adresse hit, slik at man skal stille spørsmål. He he, jeg leser nemlig sambo`s Vi Menn, og må få med meg den spørrespalten, siden en av mine leger svarer der. Ah, det har du naturligvis rett i. Men uansett: Man skriver ikke "bli klødd i rumpa". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 VM=Vi Menn? Slik tolket jeg det. For i bladet er det jo adresse hit, slik at man skal stille spørsmål. He he, jeg leser nemlig sambo`s Vi Menn, og må få med meg den spørrespalten, siden en av mine leger svarer der. Jeg kjenner også en av legene. Dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ah, det har du naturligvis rett i. Men uansett: Man skriver ikke "bli klødd i rumpa". Nei det kan jeg være enig i. Litt klønete forklart av vm.leser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg kjenner også en av legene. Dessverre. Nå er det urologen jeg har som lege, og om det samme gjelder deg, kan jeg skjønne at du sier dessverre. Undersøkelsene urologer gjør, er ofte mer smertefulle (og pinlige?) for menn, enn for meg. Men Talseth er veldig flink. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 VM? "Klødd i rumpa"? Hvordan er det du snakker, mann! Har du ikke hørt om "VM i rompekløing"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.