Gjest isssinails Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 http://img54.imageshack.us/img54/3540/bmi25pv7.jpg Her er bilde av en kropp med BMI på 25-26. Ser det sykelig overvektig ut?? :\ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 haha absolutt ikke.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kveldsnick Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ville betegne dette som normalvektig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har du tatt bilde av degselv? Hvordan vet du at denne personen har 25 i BMI? *nysjerrig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ikke helvete om den personen der har en bmi på 25-26. I så fall er hun dverg eller noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isssinails Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ikke helvete om den personen der har en bmi på 25-26. I så fall er hun dverg eller noe sånt. 158 cm. er jeg både dverg og overvektg... FAEN!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Forøvrig synes jeg ikke personen ser overvektig. Men jeg tror på at hun har en MBI på 25-26. Har en venninne som er like høy som meg og veier 10 kg mer (hun er ikke toppidrettsutøver). Men det synes nesten ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Overvektig? Er du sprø? Ser helt fin-fin ut spør du meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 158 cm. er jeg både dverg og overvektg... FAEN!!!! Nja, det vet jeg ikke ut ifra det bildet. Men 158 er så lite at 25 kanskje kan stemme, hvis du har litt bryster og former som ikke går fram av bildet. Men jeg er enig med deg i poenget ditt: BMI er et latterlig mål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isssinails Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nja, det vet jeg ikke ut ifra det bildet. Men 158 er så lite at 25 kanskje kan stemme, hvis du har litt bryster og former som ikke går fram av bildet. Men jeg er enig med deg i poenget ditt: BMI er et latterlig mål. har store pupper ja. og litt rund over hoftene. men takk for svarene, da har vi stadfesta at bmi er litt misvisende, og at en ikke er lubben med bmi på 25-26. lettet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dirflos79 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nei eg synes ikkje det... BMI på 25 er ikkje noko å snakke om. Det er ikkje alvorleg før det kjem over tretti - trur eg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ifølge denne BMI'en må du ha over 40 for å ha syklig overvwekt. Dessuten kan ikke BMI brukes for personer under 20 år eller vedig lave personer. Du er jo anten ikke ferdig utvokst, eller du ligger godt under vanlig høyde for en voksen person. http://www.astrazeneca.no/sykdommer/angina_pectoris/bmi.php?height=158&weight=60 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jessica80 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ser veldig bra ut! Ikke overvektig i det hele tatt, mer veldig flott Jeg er selv lav (155, teehee), og har vel en BMI på rundt 23, bruker str 38 i busker og 36 i topper (bortsett fra at jeg er C cup), så med andre ord.. så tror jeg at BMIen kan være høyere på de som er lavere da jeg vil gjette at alt av hjerte , levre og slikt veier ca det samme på både høye og lave personer.. altså vil det være en mye større prosent av vår kroppsvekt enn hva det vil være for en som er høy.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 har store pupper ja. og litt rund over hoftene. men takk for svarene, da har vi stadfesta at bmi er litt misvisende, og at en ikke er lubben med bmi på 25-26. lettet. Nja, ikke helt enig. Vi har stadfestet at _du_ holder deg råbra med en bmi på 25. Ikke at andre med bmi på 25 ikke er overvektige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isssinails Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ifølge denne BMI'en må du ha over 40 for å ha syklig overvwekt. Dessuten kan ikke BMI brukes for personer under 20 år eller vedig lave personer. Du er jo anten ikke ferdig utvokst, eller du ligger godt under vanlig høyde for en voksen person. http://www.astrazeneca.no/sykdommer/angina_pectoris/bmi.php?height=158&weight=60 jeg er 24, høyden min er lav, men ikke unormal, så jeg er nok ferdig utvokst. har lave personer tyngre skjelett??? Med sykelig overvektig, tenkte jeg ikke på fedme, men det at bmi over 24,9 faktisk rett og slett er i kategorien overvektig. Og i tråd nedenfor her måtte en med bmi 25 være sååååååååååå lubben... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dirflos79 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ifølge denne BMI'en må du ha over 40 for å ha syklig overvwekt. Dessuten kan ikke BMI brukes for personer under 20 år eller vedig lave personer. Du er jo anten ikke ferdig utvokst, eller du ligger godt under vanlig høyde for en voksen person. http://www.astrazeneca.no/sykdommer/angina_pectoris/bmi.php?height=158&weight=60 Eg har bmi på 28.6 :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Sykelig overvektig? Nei, nå må du virkelig gi deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest våknet tidlig i dag Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 En kropp med BMI på 25 er ikke overvektig. Sykelig overvekt er 35/36 ikke 25/26. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siddisen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 jeg er 24, høyden min er lav, men ikke unormal, så jeg er nok ferdig utvokst. har lave personer tyngre skjelett??? Med sykelig overvektig, tenkte jeg ikke på fedme, men det at bmi over 24,9 faktisk rett og slett er i kategorien overvektig. Og i tråd nedenfor her måtte en med bmi 25 være sååååååååååå lubben... Med "sykelig overvekt" tenkte du ikke på fedme.... Hva skulle i tilfelle forårsake den sykelige overvekten hvis det ikke var fett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.