Mary Poppins Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg prøver å finne navnet på en sang, det er en veldig rolig sang. Den har med følgende: ......million places, warnout places, warnout places ... I find it kind of funny, I find it kind of hard, også noe med ...people running circles.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Mad World. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ha ha!! Hørte den akkurat i en reklamepause på TV3!! :-) (men så ikke hva det var reklame for - men tenkte at det var en fin sang) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Ha ha!! Hørte den akkurat i en reklamepause på TV3!! :-) (men så ikke hva det var reklame for - men tenkte at det var en fin sang) Ja det var der jeg hørte den også! Jeg har hørt sangen mange ganger og har ofte tenkt jeg skal spørre dere men så har jeg glemt det. Men nå minnet altså tv3 meg på det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Mad World. thanks! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 http://www.completealbumlyrics.com/lyric/118687/Donnie+Darko+-+Mad+world.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ha ha!! Hørte den akkurat i en reklamepause på TV3!! :-) (men så ikke hva det var reklame for - men tenkte at det var en fin sang) Filmmusikk i Donnie Darko. Gary Jules fremfører låta i filmen. Låta er opprinnelig av Tear for Fears. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ja det var der jeg hørte den også! Jeg har hørt sangen mange ganger og har ofte tenkt jeg skal spørre dere men så har jeg glemt det. Men nå minnet altså tv3 meg på det :-) *he he* Ble liksom litt ekstra interaktivt her nå! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikkefrø Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Gary Jules - Mad world.... nydelige sangen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.