Gjest Italia i mitt hjerte Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg trenger tips, gode råd, erfaringer fra andre..... vil reise til Toscana med familien ( førskolebarn) Ønsker og leie hus og nyte late dager i vakre Toscanske omgivelser... Gi meg tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Denne siden er av det italienske turistkontor: www.enit.it Forskjellige regioner http://www.enit.it/comuni.asp?Lang=UK Du vil finne lenker til hus og hotell med mere under de sforskjellige kommunene. I Toscana så er Lucca et meget vakkert sted, men ellers så er Emilia Romagna minst like vakkert som Toscana. E.R er nabofylket og har kystlinje mot Adriaterhavet mens Toscana har kystlinje mot Middelhavet. Jeg elsker Italia og misunner deg! Jeg må vente helt til påske før jeg reiser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Var der for ikke så lenge siden, men uten barn. Det er et fantastisk land! Gled dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.