Gå til innhold

oppgitt!

gutt331365381047

Anbefalte innlegg

gutt331365381047

Er en gutt på 33 år som sliter veldig med angst og depresjon!Føler vel egentlig at depresjonen er en følge av angsten/den konstante dårlige samvittigheten.Har vel alltid vært den urolige typen som aldri har helt klart å sitte stille,men medisinerte meg selv med å jobbe VELDIG mye og alltid holde på med noe.Men grunnet en bilulykke i 1999 som gjorde meg 100% arbeidsufør virker ikke denne metoden lenger.Har prøvd det meste av hjelpemidler som fontex,soloft,effexor,naturlegemidler,tankefelt-terapi og akupunktur uten særlig hell.Det eneste som har hjulpet er vival,men da 2-3stk og varigheten er bare 2-3 timer.Fastlegen min søkte meg til polyklinisk avd. men fikk til svar fra psykolog om at det ikke var grunnlag nok for undersøkelse.(Er det lov å ta en sånn vurdering uten å ha hatt samtale med pasient?)Det jeg lurer på er om jeg har et snev av ADHD og hvordan skal jeg evt. få testet dette?

Gutt 33 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du hatt flere depresjonsperioder?

Viss ja kan det være vært et forsøk med stemningsstabiliserende, f.eks lamictal.

Mange med gjentatte depresjoner viser seg og være bipolare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...