Gå til innhold

Julekurv til 45 og 80-åring

Speak

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg ikke finner på noe smart til julepresanger, så tenkte jeg at jeg skulle lage en liten julekurv til min svigerinne/sover + min bestemor.

Pris 300-400. Noen gode tips til hva jeg skal putte i? Problemet er størst for å finne noe til min svoger + bestemor. Svigerinna mi er ganske enkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magasiner som passer til interessene deres (se Narvesen), hjemmebakte julekaker, en pocketbok, en flaske vin, juleøl kjøpt på Polet...

Vin/juleøl går bra til svoger/svigerinne. Tenk at jeg ikke tenkte på det:-)

Min gamle bestemor drikker ingenting.

Takk for tips:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Kaffe, te, flax-lodd, kjeks, div. hermetikk, honning, syltetøy. Ting/varer som blir brukt i hverdagen. Slikt blir iallefall min mormor glad for.Og hun er 80 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe, te, flax-lodd, kjeks, div. hermetikk, honning, syltetøy. Ting/varer som blir brukt i hverdagen. Slikt blir iallefall min mormor glad for.Og hun er 80 år.

Tenkte å finne på noe LITT utenom det ho pleier å kjøpe selv.

Men litt kaffe + Flaxlodd er nok alltid vellykket. Noterer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen tips

bestemor: Kaffe / te fra spesialforretning. Portvin? Sjokolade / kjeks / syltetøy / honning etc av litt finere sort. Håndkrem, fotkrem, dusjsåpe. Koselig blad.

svoger: God drikke (fra polet), etterbarberingskrem, dusjsåpe, magasiner om noe han interesserer seg for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bestemor: Kaffe / te fra spesialforretning. Portvin? Sjokolade / kjeks / syltetøy / honning etc av litt finere sort. Håndkrem, fotkrem, dusjsåpe. Koselig blad.

svoger: God drikke (fra polet), etterbarberingskrem, dusjsåpe, magasiner om noe han interesserer seg for

Takk. Også her et par tips jeg kan bruke:-)

Nå skulle jeg vel snart ha nok til kurvene vil jeg tro. Så nå gjenstår bare selve handlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurte. Skal du kjøpe en kurv også?

Hva koster sånne kurver?

Nei, jeg synes slike kurver ofte er "til overs" etterpå.

Tar derfor en pappeske med sølvpapir rundt og fokuserer heller på innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite album med bilder? Bilde i ramme av barnebarn?Plante / Blomst? Kinobillett?

Nemlig - det hadde jeg jo glemt. Jeg har et 4-generasjonsbilde som ho også skulle få. Takk for påminnelsen:-)

En blomst kan sikkert også pynte godt opp. Men da må jeg passe på å overlevere kurven rett før den skal bli pakket opp. (Vi skal ikke ha jul sammen i år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...