Speak Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ettersom jeg ikke finner på noe smart til julepresanger, så tenkte jeg at jeg skulle lage en liten julekurv til min svigerinne/sover + min bestemor. Pris 300-400. Noen gode tips til hva jeg skal putte i? Problemet er størst for å finne noe til min svoger + bestemor. Svigerinna mi er ganske enkel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Magasiner som passer til interessene deres (se Narvesen), hjemmebakte julekaker, en pocketbok, en flaske vin, juleøl kjøpt på Polet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Magasiner som passer til interessene deres (se Narvesen), hjemmebakte julekaker, en pocketbok, en flaske vin, juleøl kjøpt på Polet... Vin/juleøl går bra til svoger/svigerinne. Tenk at jeg ikke tenkte på det:-) Min gamle bestemor drikker ingenting. Takk for tips:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kaffe, te, flax-lodd, kjeks, div. hermetikk, honning, syltetøy. Ting/varer som blir brukt i hverdagen. Slikt blir iallefall min mormor glad for.Og hun er 80 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Kaffe, te, flax-lodd, kjeks, div. hermetikk, honning, syltetøy. Ting/varer som blir brukt i hverdagen. Slikt blir iallefall min mormor glad for.Og hun er 80 år. Tenkte å finne på noe LITT utenom det ho pleier å kjøpe selv. Men litt kaffe + Flaxlodd er nok alltid vellykket. Noterer:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noen tips Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 bestemor: Kaffe / te fra spesialforretning. Portvin? Sjokolade / kjeks / syltetøy / honning etc av litt finere sort. Håndkrem, fotkrem, dusjsåpe. Koselig blad. svoger: God drikke (fra polet), etterbarberingskrem, dusjsåpe, magasiner om noe han interesserer seg for 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 bestemor: Kaffe / te fra spesialforretning. Portvin? Sjokolade / kjeks / syltetøy / honning etc av litt finere sort. Håndkrem, fotkrem, dusjsåpe. Koselig blad. svoger: God drikke (fra polet), etterbarberingskrem, dusjsåpe, magasiner om noe han interesserer seg for Takk. Også her et par tips jeg kan bruke:-) Nå skulle jeg vel snart ha nok til kurvene vil jeg tro. Så nå gjenstår bare selve handlingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Bare lurte. Skal du kjøpe en kurv også? Hva koster sånne kurver? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Et lite album med bilder? Bilde i ramme av barnebarn?Plante / Blomst? Kinobillett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Bare lurte. Skal du kjøpe en kurv også? Hva koster sånne kurver? Nei, jeg synes slike kurver ofte er "til overs" etterpå. Tar derfor en pappeske med sølvpapir rundt og fokuserer heller på innholdet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Et lite album med bilder? Bilde i ramme av barnebarn?Plante / Blomst? Kinobillett? Nemlig - det hadde jeg jo glemt. Jeg har et 4-generasjonsbilde som ho også skulle få. Takk for påminnelsen:-) En blomst kan sikkert også pynte godt opp. Men da må jeg passe på å overlevere kurven rett før den skal bli pakket opp. (Vi skal ikke ha jul sammen i år) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.