Gjest Violsa Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Er det uvanlig å miste matlysten av kaffe? lurer på om jeg har funnet bra slanketips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg lurer på det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 At koffein reduserer sultfølelsen er vel ikke akkurat noe nytt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttårsjenta' Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har det helt annerledes! Jeg får lyst på mat, eller heller godteri, når jeg drikker kaffe. Ikke så bra... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har det helt annerledes! Jeg får lyst på mat, eller heller godteri, når jeg drikker kaffe. Ikke så bra... Jeg blir også sulten av kaffe. For ikke å snakke om pils. Eller kaker og den slags. Jeg blir fryktelig sulten på ordentlig mat hvis jeg spiser noe søtt. Egentlig er jeg sulten bestandig. Som en guttunge i voksealderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinnen23 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg blir også sulten av kaffe. For ikke å snakke om pils. Eller kaker og den slags. Jeg blir fryktelig sulten på ordentlig mat hvis jeg spiser noe søtt. Egentlig er jeg sulten bestandig. Som en guttunge i voksealderen. Vokser du da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg mister matlysten av kaffe, ja. Ikke at jeg blir kvalm eller noe, men ganske enkelt at den setter en skikkelig demper på sultfølelsen. Har aldri skjønt at folk klarer å drikke kaffe til måltider 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Vokser du da? Det sies at ørene vokser hele livet. Ellers må jeg nok regnes som godt utvokst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.