Gå til innhold

7 sorter?

Gjest mann101

Anbefalte innlegg

Har du alle i boks?

Ferdig med julegavene, har julevasken unnagjort, juleantrekket klappet og klart, årets julebad er unnagjort.

Nå venter jeg bare på nissen.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest catiki21

vil du komme til meg å hjelpe meg? herlig at noen er ferdig før 1.desember har kommer. Jeg sliter, men håper jeg blir bedre innen noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann 101

vil du komme til meg å hjelpe meg? herlig at noen er ferdig før 1.desember har kommer. Jeg sliter, men håper jeg blir bedre innen noen uker.

Hjelper gjerne til medjulebadet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catiki21

Hjelper gjerne til medjulebadet også!

hehe. jeg trenger hvertfall hjelp til det andre, en dusj greier jeg alltid å ta selv hvor syk en er;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan hygge deg i hele førjulstiden du da, bare kose deg.

Jeg er ferdig med vaskingen og bra er det for det er jo ikke så lystbetont, men du verden så godt da det er unnagjort.

Begynner i slutten av uka med bakinga og skal være ferdig med 5-6 sorter i løpet av en ukes tid.

Julegavene har jeg såvidt begynt med, men vet hva jeg skal kjøpe til de fleste så ordner vel det på et par dager.

Må kose meg litt i førjulstida også....begynner med Sissel Kyrkjebø konsert til lørdag med en bedre middag først!

God førjulstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catiki21

Du kan hygge deg i hele førjulstiden du da, bare kose deg.

Jeg er ferdig med vaskingen og bra er det for det er jo ikke så lystbetont, men du verden så godt da det er unnagjort.

Begynner i slutten av uka med bakinga og skal være ferdig med 5-6 sorter i løpet av en ukes tid.

Julegavene har jeg såvidt begynt med, men vet hva jeg skal kjøpe til de fleste så ordner vel det på et par dager.

Må kose meg litt i førjulstida også....begynner med Sissel Kyrkjebø konsert til lørdag med en bedre middag først!

God førjulstid.

noen som kan komme til meg å pynte og gjøre det koslig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag vaska jeg ned kjøkkenet, så hele huset er nå nedvaska!!

*Yippiiii*

Målet var å være ferdig med nedvask i november (på tide etter seks år i huset...), slik at vi bare kan koooose oss i desember. Kosen inkluderer også litt baking, men sju sorter blir det garantert ikke! Så glade er vi ikke i småkaker her i familien..

"Julemanna" bakte ungene hos mormor på søndag, så vi har iallefall en sort klar ;-)

Pepperkaker kjøper vi nok. Dessuten skal jeg kjøpe ferdig pepperkakedeig og lage pepperkakehus med mann og barn.

Mulig jeg lager en sort småkaker til, så får det holde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøøøøø.... er nok ikke helt der. MEN de fleste pakkene er unnagjort. Kakene velger jeg å ta litt senere. Eller...egentlig baker jeg lite kaker, men det blir litt godterier i stedet.

Julevasken kan jeg jo ikke ta enda. Da blir det jo møkkete leeeenge før jul. Så jeg skal prøve å ta en dag fri i juleuka til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...